Өзін-өзі бағалау 2022-2023 оқу жылы
Білім беру ұйымдарын |
«Ы.Алтынсарин атындағы№1 орта мектебі» КММ-нің 2022-2023 оқу жылындағы
Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын бағалауға арналған өлшемшарттар
р/с № |
Бағалау өлшемшарттары |
Өлшеуіштер |
Балдары |
1 |
Тиісті бейіні бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжаты бар педагогтердің үлесі |
100 % 2022-2023ж 1педагог |
5 |
95 - 99 % |
4 |
||
80 - 94 % |
3 |
||
80 %-дан төмен |
2 |
||
2 |
Біліктілік санатының деңгейін бес жылда бір реттен сиретпей арттырған/растаған педагогтердің (оның ішінде басшылардың үш жылда бір реттен сиретпей)үлесі |
100 % |
5 |
95 - 99 % |
4 |
||
80 - 94 % |
3 |
||
80 %-дан төмен |
2 |
||
3 |
Үш жылда бір реттен сиретпей (оның ішінде басшы, басшы орынбасарларының) біліктілігін арттыру курстарынан өткен педагогтердің үлесі |
100 % |
5 |
95 - 99 % |
4 |
||
80 - 94 % |
3 |
||
80 %-дан төмен |
2 |
||
4 |
Білім беру ұйымының Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 70 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13272 тіркелген) сәйкес жабдықтармен және жиһазбен жарақтандырылуы |
100 % |
5 |
95 - 99 % |
4 |
||
80 - 94 % |
3 |
||
80 %-дан төмен |
2 |
||
5 |
Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар адамдар үшін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 23513 тіркелген) сәйкес жағдай жасау |
100 % |
5 |
95 - 99 % |
4 |
||
80 - 94 % |
3 |
||
80 %-дан төмен |
2 |
||
6 |
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 22 мамырдағы № 216 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20708 тіркелген) сәйкес мектепке дейінгі ұйымдарға арналған оқу-әдістемелік кешендермен қамтамасыз ету |
100 % |
5 |
95 - 99 % |
4 |
||
80 - 94 % |
3 |
||
80 %-дан төмен |
2 |
||
7 |
Жас топтары толықтырылуының сәйкестігі (топтар бөлінісінде) |
100 % |
5 |
95 - 99 % барлық оқушы саны-55 6жас- 23 бала 7 жас-32 бала |
4 |
||
80 - 94 % |
3 |
||
80 %-дан төмен |
2 |
||
|
|
|
|
8 |
Ата-аналардың сауалнама нәтижелерін талдау |
80 % -дан 100% - ға дейінгі респонденттер тәрбиеленушілердің дайындық деңгейіне қанағаттанған |
5 |
65% -дан 79 % - ға дейінгі респонденттер тәрбиеленушілердің дайындық деңгейіне қанағаттанған |
4 |
||
50 % -дан 64 % - ға дейінгі респонденттер тәрбиеленушілердің дайындық деңгейіне қанағаттанған |
3 |
||
50 %-дан кем респонденттер тәрбиеленушілердің дайындық деңгейіне қанағаттанған |
2 |
||
9 |
Педагогтердің сауалнама нәтижелерін талдау |
80 %-дан100% - ға дейінгі респонденттер сапалы оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдайдыңжасалудеңгейіне қанағаттанған |
5 |
65%-дан79 % - ға дейінгі респонденттер сапалы оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдайдың жасалу деңгейіне қанағаттанған |
4 |
||
50 %-дан 64 % - ға дейінгі респонденттер сапалы оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдайдың жасалу деңгейіне қанағаттанған |
3 |
||
50 % -дан кем респонденттер сапалы оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдайдың жасалу деңгейіне қанағаттанған |
2 |
Білім беру ұйымының басшысы ______Искаков Марупжан Масимжанович
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) (қолы)
|
Білім беру ұйымдарын |
«Ы.Алтынсарин атындағы №1 орта мектебі» КММ-нің 2022-2023 оқу жылындағы Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын бағалауына арналған өлшемшарттар
р/с № |
Бағалау өлшемшарттары |
Өлшеуіштер |
Балдары |
1 |
Тиісті бейіні бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжаты бар педагогтердің үлесі |
100 % |
5 |
95 - 99 % |
4 |
||
80 - 94 % 2022-2023 оқу жылында білімі жоғары -81 педагог, арнаулы орта-7 педагог 92% |
3 |
||
80 %-дан төмен |
2 |
||
2 |
Біліктілік санатының деңгейін бес жылда бір реттен сиретпей арттырған/растаған педагогтердің (оның ішінде басшылардың үш жылда бір реттен сиретпей) үлесі |
100 % |
5 |
95 - 99 % |
4 |
||
80 - 94 % 2022-2023 оқу жылында 16 педагог, растағаны-14 педагог 87,5% |
3 |
||
80 %-дан төмен |
2 |
||
3 |
Үш жылда бір реттен сиретпей (оның ішінде басшы, басшы орынбасарларының) біліктілігін арттыру курстарынан өткен педагогтердің үлесі |
100 % |
5 |
95 - 99 % |
4 |
||
80 - 94 % 2022-2023 оқу жылында 2 басшы орынбасарлары |
3 |
||
80 %-дан төмен |
2 |
||
4 |
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 30721 тіркелген) сәйкес негізгі жұмыс орны лицензиат болып табылатын жоғары және бірінші санатты педагогтердің, педагог-сарапшылардың, педагог-зерттеушілердің, педагог-шеберлердің бастауыш білім беру деңгейіндегі педагогтердің жалпы санынан үлесі |
Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін: 2022-2023 оқу жылында Жалпы- 88 мұғалім, зерттеуші-4, сарапшы-20 педагог, модератор-16, І санат-3, ІІ санат-5, жоғары-2, педагог-38. жалпы-45,4% |
5 |
Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін: |
4 |
||
Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін: |
3 |
||
Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін: |
2 |
||
5 |
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 30721 тіркелген) сәйкес негізгі жұмыс орны лицензиат болып табылатын жоғары және бірінші санатты педагогтердің, педагог-сарапшылардың, педагог-зерттеушілердің, педагог-шеберлердің негізгі орта және жалпы орта білім беру деңгейіндегі педагогтердің жалпы санынан үлесі |
Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін: |
5 |
Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін: 2022-2023 оқу жылында Жалпы- 88мұғалім, зерттеуші-4 педагог, Жоғары-2 педагог, Бірінші-3 педагог, сарапшы-20педагог, модератор-16педагог, педагог-38 жалпы-51% |
4 |
||
Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін: |
3 |
||
Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін: |
2 |
||
6 |
Білім беру ұйымдарының Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 70 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13272 тіркелген) сәйкес жабдықтармен және жиһазбен жарақтандырылуы |
100 % |
5 |
95 - 99 % |
4 |
||
80 - 94 % |
3 |
||
80 %-дан төмен |
2 |
||
7 |
Ғимараттарда (оқу корпустарында) ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар адамдар үшін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 26513 тіркелген) сәйкес жағдай жасалуы (пандус, есіктер мен баспалдақтарды контрастты бояумен бояу) |
100 % |
5 |
95 - 99 % |
4 |
||
80 - 94 % |
3 |
||
80 %-дантөмен |
2 |
||
8 |
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 19 қаңтардағы № 44 (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13070 тіркелген), 2020 жылғы 22 мамырдағы № 216 бұйрықтарына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20708 тіркелген) сәйкес бастауыш, негізгі орта және жалпы білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендермен, оқу және көркем әдебиеттермен қамтамасыз етілуі |
100 % |
5 |
95 - 99 % |
4 |
||
80 - 94 % |
3 |
||
80 %-дантөмен |
2 |
||
9 |
Білім беру ұйымдары топтарының (сыныптарының) толықтырылуының сәйкестігі (топтар/сыныптар бөлінісінде) |
100 % |
5 |
95 - 99 % |
4 |
||
80 - 94 % |
3 |
||
80 %-дантөмен |
2 |
||
10 |
Оқыту нәтижелері (білім, білік және дағды сапасын бағалау) |
Компьютерлік тестілеудің қорытындысы бойынша барлық тестіленетін бағыттар бойынша оң жауаптардың үлесі 85 %–дан 100 %-ға дейін құрайды |
5 |
Компьютерлік тестілеудің қорытындысы бойынша барлық тестіленетін бағыттар бойынша оң жауаптардың үлесі 65 - 84 %-ға дейін құрайды |
4 |
||
Компьютерлік тестілеудің қорытындысы бойынша барлық тестіленетін бағыттар бойынша оң жауаптардың үлесі 40-64 %-ға дейін құрайды |
3 |
||
Компьютерлік тестілеудің қорытындысы бойынша барлық тестіленетін бағыттар бойынша оң жауаптардың үлесі 40 %-дан төмен құрайды |
2 |
||
11 |
Білімалушылардың сауалнама нәтижелерін талдау |
80 % -дан 100%-ға дейінгі респонденттеркөрсетілетінбілімберуқызметтерініңдеңгейінеқанағаттанған |
5 |
65% -дан 79 % -ға дейінгі респонденттеркөрсетілетінбілімберуқызметтерініңдеңгейінеқанағаттанған |
4 |
||
50 % -дан 64 % -ға дейінгі респонденттеркөрсетілетінбілімберуқызметтерініңдеңгейінеқанағаттанған |
3 |
||
50 % -дан төменреспонденттеркөрсетілетінбілімберуқызметтерініңдеңгейінеқанағаттанған |
2 |
||
12 |
Педагогтердің сауалнама нәтижелерін талдау |
80 % -дан 100% -ға дейінгіреспонденттер сапалы оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдайдың жасалу деңгейіне қанағаттанған |
5 |
65% -дан 79 % -ға дейінгіреспонденттер сапалы оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдайдың жасалу деңгейіне қанағаттанған |
4 |
||
50 % -дан 64 % -ға дейінгіреспонденттер сапалы оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдайдың жасалу деңгейіне қанағаттанған |
3 |
||
50 %-дан төмен респонденттер сапалы оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдайдың жасалу деңгейіне қанағаттанған |
2 |
||
13 |
Ата-аналардың (заңды өкілдер) сауалнама нәтижелерін талдау |
80 % -дан 100%-ға дейінгі респонденттер білім алушылардың дайындық деңгейіне қанағаттанған |
5 |
65% -дан 79 % -ға дейінгі респонденттер білім алушылардың дайындық деңгейіне қанағаттанған |
4 |
||
50 % -дан 64 % -ға дейінгі респонденттер білім алушылардың дайындық деңгейіне қанағаттанған |
3 |
||
50 %-дан төмен респонденттер білім алушылардың дайындық деңгейіне қанағаттанған |
2 |
Білім беру ұйымының басшысы ________Искаков Марупжан Масимжанович_____________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) (қолы)
|
Білім беру ұйымдарын |
Бағалау парағы
Ы.Алтынсарин атындағы №1 орта мектебі» КММ
(білім беру ұйымының аталуы)
р/с № |
Бағалау өлшемшарттары |
Білім беру ұйымына тиісті өлшеуішті бағалау мазмұны |
Балдары |
1 |
Тиісті бейіні бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжаты бар педагогтердің үлесі |
80 - 94 % 2022-2023 оқу жылында білімі жоғары -81 педагог, арнаулы орта-7 педагог 92% |
3 |
2 |
Біліктілік санатының деңгейін бес жылда бір реттен сиретпей арттырған/растаған педагогтердің (оның ішінде басшылардың үш жылда бір реттен сиретпей) үлесі |
80 - 94 % 2022-2023 оқу жылында 16 педагог, растағаны-14 педагог 87,5% |
3 |
3 |
Үш жылда бір реттен сиретпей (оның ішінде басшы, басшы орынбасарларының) біліктілігін арттыру курстарынан өткен педагогтердің үлесі |
80 - 94 % 2022-2023 оқу жылында 2 басшы орынбасарлары
|
3 |
4 |
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 30721 тіркелген) сәйкес негізгі жұмыс орны лицензиат болып табылатын жоғары және бірінші санатты педагогтердің, педагог-сарапшылардың, педагог-зерттеушілердің, педагог-шеберлердің бастауыш білім беру деңгейіндегі педагогтердің жалпы санынан үлесі |
Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін: 2022-2023 оқу жылында Жалпы- 88 мұғалім, зерттеуші-4, сарапшы-20 педагог, модератор-16, І санат-3, ІІ санат-5, жоғары-2, педагог-38. жалпы-45,4%
|
5 |
5 |
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 30721 тіркелген) сәйкес негізгі жұмыс орны лицензиат болып табылатын жоғары және бірінші санатты педагогтердің, педагог-сарапшылардың, педагог-зерттеушілердің, педагог-шеберлердің негізгі орта және жалпы орта білім беру деңгейіндегі педагогтердің жалпы санынан үлесі |
Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін: 2022-2023 оқу жылында Жалпы- 88мұғалім, зерттеуші-4 педагог, Жоғары-2 педагог, Бірінші-3 педагог, сарапшы-20педагог, модератор-16педагог, педагог-38 жалпы-51%
|
4 |
6 |
Білім беру ұйымдарының Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 70 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13272 тіркелген) сәйкес жабдықтармен және жиһазбен жарақтандырылуы |
95 - 99 % |
4 |
7 |
Ғимараттарда (оқу корпустарында) ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар адамдар үшін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 26513 тіркелген) сәйкес жағдай жасалуы (пандус, есіктер мен баспалдақтарды контрастты бояумен бояу) |
95 - 99 % |
4 |
8 |
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 19 қаңтардағы № 44 (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13070 тіркелген), 2020 жылғы 22 мамырдағы № 216 бұйрықтарына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20708 тіркелген) сәйкес бастауыш, негізгі орта және жалпы білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендермен, оқу және көркем әдебиеттермен қамтамасыз етілуі |
100 % |
5 |
9 |
Білім беру ұйымдары топтарының (сыныптарының) толықтырылуының сәйкестігі (топтар/сыныптар бөлінісінде) |
100 % |
5 |
10 |
|
|
36 |
Ескерту. Білім беру ұйымы қызметінің нәтижелерін бағалау үшін білім беру қызметтерін көрсету сапасының бес деңгейі белгіленген:
үлгілі – 40-тан 45 балға дейін, жақсы –35-тен 39 балға дейін, жақсартуды қажет етеді – 30-дан 34 балға дейін, төмен –30 балдан төмен - мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпы білім беретін бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары үшін;
үлгілі –55-тен 65 балға дейін, жақсы – 45-тен 54 балға дейін, жақсартуды қажет етеді – 35-тен 44-балға дейін, төмен – 35 балдан төмен – бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары үшін; үлгілі – 65-тен 75 балға дейін, жақсы – 55-тен 64 балға дейін, жақсартуды қажет етеді – 40-тан 54 балға дейін, төмен – 40 балдан төмен – техникалық және кәсіптік білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары үшін;
үлгілі – 70-тен 80 балға дейін, жақсы – 60-тан 69 балға дейін, жақсартуды қажет етеді – 45-тен 59 балға дейін, төмен – 45 балдан төмен – орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары үшін.
Білім беру ұйымының басшысы ______________Искаков Марупжан Масимжанович
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) (қолы)