ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТЫҢ 2023-2024 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ » « Ы.Алтынсарин атындағы № 1 орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Алматы облысы білім басқармасының
Еңбекшіқазақ ауданы білім бөлімінің
"Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727)762-05-01
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Почта:
Нашар көрушілер
нұсқасы
01
сентябрь
2023

ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТЫҢ 2023-2024 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

 

 

 

 

 

 

р/c

Іс -шаралар

Жұмыстың бағыттары

Нысаналы  топ

Орындау мерзімі

Орындалу нысаны

Жауапты

Орындау

Белгісі

 

1.         

МАД мектепке дайындығын анықтау

 

Диагностикалау

МАД

Тамыз

Кабинет

Педагог-психолог

Анықтама

2.         

“КЕРН -Иирасек” тестін алу

l  Адамның суретін салу

l  Сөздер көшірмесі

l  Нүктелер көшірмесі

1 сынып білім

алушылары

Қыркүйек

Кабинет

Педагог -психолог

Анықтама

3.         

1-сынып оқушыларының оқу түрткісін зерттеу әдістемесі бойынша сынып жетекшіге ұсыныс жазу.

Қазан

4.         

Графикалық  диктант

2-4

сыныптар

Қыркүйек

Қазан

 

 

 

5.         

Социометрия әдістемесі

5 сыныптар

Қыркүйек

Қараша

Кабинет

Педагог- психолог

Анықтама

6.         

Мен мектепте....сезінемін

Сөйлемін аяқта

5-6-7

Сыныптар

 

Қазан

 

 

Кабинет

Педагог-

психолог

Анықтама

7.         

Ерекше назардағы , ата-ананасының қамқорлығынсыз қалған, өгей әке, өгей анасымен тұратын   оқушылармен жан-жақты психологиялық түзету-дамыту, қолдау жұмыстарын жүргізу, әңгіме-сұқбат, ақыл-кеңестер беру .

Сыныптар арасындағы

Қараша

 

 

 

8.         

 «Отбасы суреті» проективті әдістемесін жүргізу /157 б.Рогов/

 

5 сыныптар

 

 

 

 

9.         

  Л.Д.Малкованың “Агрессияны бағалау”тестісін жүргізу

 «Пәнге қызығушылық, Пән бойынша қиындық» әдістемесін жүргізу

5-6- 7

Сыныптар

 

10.     

“Білім алушылар арасында  интернет ресурстарын тиімді пайдалану” тақырыбында дөңгелек үстел өткізу

Диагностикалау

 8-9-10-11

сыныптар

 

Кабинет

Педагог -психолог

Анықтама

11.     

Темпераментті анықтауға арналған “АЙЗЕНК”тесін алу /120 бет Е.Рогов/

12.     

Оқушылардың мамандық таңдау бойынша  бағыт-бағдар беру,дайындығын анықтау

 9-11 сынып

Қараша

 

 

 

13.     

Сигнал А.Бек (өзекті)

 

Тестінен өткізу “Жанұя”

5-6-7-8-9-10-11

Сыныптар

 

Қазан

Қараша

Кабинет

Педагог -психолог

Анықтама

14.     

“Агрессия” А.Басс және А.Дарки тестін алу

 Өзекті

Өзекті емес

“Жанұя”

8-9-10-11

Сыныптар

Желтоқсан

15.     

Тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу “Ресурс” тестінен оқушыларды өткізу

 

7-8-9-10-11

Желтоқсан

Инф кабинеті

Педагог- психолог

Анықтама

16.     

Л.Г.Федоренка “Буллинг”өзекті,өзекті емес.

(Жанұя )

7-8-9-10-11

сыныптар

Желтоқсан

Инф кабинеті

Педагог- психологтар

Анықтама

17.     

Д.Олвеус “Буллинг”өзекті,өзекті емес

(Жанұя )

 

 

7-8-9-10-11

сыныптар

Желтоқсан

Инф кабинеті

Педагог -психолог

Анықтама

18.     

 “Педагогтың кәсіби мотивациясын және оның  өзін-өзі бағалау ”деңгейін зерттеу әдістемесі

19.     

Ата -аналарға арналған сұрақнамалар тарату

 

20.     

Қорқыныш сезімінен арылуға және өз-өзіне деген сенімділікті арттыруға арналған ойындар мен жаттығулар ұйымдастыру

7-8-9-10-11

сыныптар

Желтоқсан

Педагогтар бөлмесінде

Педагог- психолог

Анықтама

21.     

Баланың отбасындағы қарым -қатынасы мен эмоционалдық күйін диагностикалау және түзету -дамыту жаттығулары “ОТБАСЫ суреті”әдістемесі  

7-8-9-10-11

Сыныптар

 

Қараша

 

 

Педагог- психолог

Анықтама

22.     

Бастауыш сынып оқушылардың танымдық процестерін диагностикалау  және түзету-дамыту жаттығуларын жүргізу

Түзету дамыту

Сұраныс негізінде

Бастауыш және орта буын білім алушылары арасында

Қараша

 

Кабинет

Педагог -психолог

Анықтама

23.     

Бастауыш сынып оқушылары арасында түзету –дамытуды  қажет  ететін , аутодеструктивті мінез-құлықтың   алдын алу.  

 

 

 

1-4 сынып

сыныптар

Желтоқсан

Қаңтар

 

Кабинет

Педагог-

психолог

Анықтама

Бесінші сынып оқушыларының орта буынға кіруіне  байланысты бейімделу бағдарламасы негізінде психологиялық жетелеу  жұмыстарын жүргізу

 “5 сынып дегеніміз не?”;

.“Өзіңді таны”;

 “Біз бір бірімізді түсінеміз бе?”;

  “Сезім әлемі”;

.“Біздің мұғалімдеріміз”;

“ Менің досым ”;

“Біз және біздің сынып

 

 

5 сынып

Қаңтар

Кабинет

Педагог-психолог

Анықтама

 

 

24.     

 Жоғары сынып оқушыларына арналған тренинг сабақтар

1. “ҰБТ дегеніміз не және оның мен үшін маңыздылығы қандай?”

2. “Емтихан кезінде стресстен қалай арыламыз?”

3. “Жүйке жүйесіне түсетін күштен психологиялық арылу әдісі”

“ Емтихандағы өз-өзіне сенімділік”

11сынып білім алушылары

Қаңтар

Кабинет

Педагог -психолог

 Анықтама

25.     

Жаңа формациядағы педагог” семинар тренинг

Профилактикалық дамыту сабағы

5 сынып білім алушылары

Сұраныс негізінде

Кабинет

Педагог- психолог

Хаттама

26.     

Шағын дәріс “дарынды балалардың психологиялық ерекшеліктері”

 

Түзету-дамыту жұмысы

9-10 сыныптар

Ақпан

Кабинет

Педагог -психолог

Хаттама

27.     

Бірінші сынып оқушыларының мектепке оқуға бейімделуі семинар-тренинг “Баланың бас ұстазы ата-ана”

10-11  сыныптар

Кабинет

Педагог- психолог

Хаттама

28.     

“ Отбасы махаббаты неде?” ата-аналарға арналған тренинг

11  сыныптар

Ақпан

 

Наурыз

Кабинет

Педагог- психолог

Бума жинақтау

29.     

“ Баланың мектепке баруға байланысты туындайтын қиындықтар ”

Педагогтар

Желтоқсан

 

 

 

30.     

 Бастауыш мектеп оқушыларының психологиялық даму ерекшеліктерін анықтау, дарынды оқушылармен жұмыс

 1-11 сынып

Қаңтар

Педагогтар бөлмесі

Педагог- психолог

Ақпарат

31.     

“Мектеп, оқушы, ата ана: ынтымақтастық қырлары”

Ата ана және сынып жетекші

Ақпан

Кабинет

Педагог-

психолог

Хаттама

32.     

“ Бала өміріндегі жәбірлену ”

Ата аналар

Ақпан

Кабинет

Педагог-

психолог

Хаттама

 

 

 

 

 

33.     

Тәрбие бөлімімен бірлескен жоспар негізінде “Буллинг және кибербуллингтің”алдын алу бойынша жұмыстар жүргізу

МАДТ және 1-сынып ата-аналары

Тамыз

 

Кабинет

 

Педагог- психолог

 

Баяндама

34.     

“Қыздар” клубы

“Ұлдар” клубы жұмысы

Бастауыш сынып ата аналары

Қыркүйек

35.     

Ата- аналар, педагогтар, білім алушылармен қажетіне қарай жүргізілетін жеке дамыту сабақтары мен жеке кеңестер

Ата аналар

Желтоқсан

Мәжіліс орындары

Педагог- психолог

Баяндама

36.     

1-сынып және мектеп алды даярлық тобы ата аналарына “Баланың мектепте оқуға психологиялық даярлық мәселелері”

Ата ана және педагогтар

Наурыз

37.     

Бірінші сынып оқушыларының психологиялық даму ерекшеліктері мен психологиялық өзгерістері

Ата аналар

Педагогтар

Оқушылар

Жоспар негізінде

Ай сайын

Мәжіліс залы

Кабинет

Психологтар

Тәрбие бөлімі

Әлеуметтік педагог

 

Хаттама

38.     

Жеткіншектерге психологиялық кеңес:

- жеткіншекке жадынама

- өз-өзіңді қорғаудың  8- тәсілі

Білім алушылар

Жоспар негізінде

Ай сайын

Мәжіліс залы

Психологтар

Тәрбие бөлімі

Әлеуметтік педагог

 

 

Хаттама

 

39.     

Кеңестер:

1. “Мамандық таңдаудағы негізгі мотивтер”

2. “ Мамандық таңдаудағы ең кең таралған қателіктер”

3. “Таңдалған шешімге жеті қадам”

4. “ Мамандық таңдау бойынша ата аналарға арналған жаднама”

Консультациялық

 9-11 сынып

  Наурыз ,

сәуір,

мамыр

Кабинет

Педагог- психолог

Жеке бума жинақтау

 

1.  ҰБТ-ға дайындық бойынша психологиялық кеңес

Жоғары сынып оқушыларын ҰБТ алдында дайындау жөнінде ұстаздарға ұсынылатын кеңестер.

Психологиялық кеңес:

2. Адам қалай өзіне сенімді бола алады.

3. Депрессиядан қалай арылуға болады.

4.  Күйзеліс кезіндегі психологиялық көмек

- мектеп бітірушілерге емтихан тапсыруға дайындық бойынша ақыл кеңес;

- емтихан қарсаңында;

- ҰБТ ға қатысу;

- тестке қатысты кеңес;

- емтиханға дайындықты дұрыс ұйымдастыру туралы психологиялық кеңес;

- тестті сәтті орындау үшін қажет жаднама;

11-сынып

Ата-аналар

Тамыз/қыркүйек

Кабинет

Педагог -психолог

Ақпарат

беру

 

 

 

 

 

 

40.     

Педагогтарға психологиялық кеңес:

- ойды қалай дамытамыз?

- есте сақтаудың кейбір  заңдылықтары;

- бала сізден қорықпасын десеңіз;

- балалар сізден жалықпасын десеңіз;

- Джон Карнеги ережесі;

 

 Педагогтар

 Қажетіне қарай

Психолог бұрышы

Педагог -психолог

Ақпарат

(бума)

41.     

Психологиялық кеңес:

- педагогикалық қабілеттің түрлері жайлы

-қолайсыз жағдайлар болғанда не істеу керек?

- адам және оның қасиеттері, көңіл күй туралы

- күйзелісті жеңу үшін не істеу керек?

9-10-11  сыныптар

Жыл бойы

Психолог бұрышы

Педагог -психолог

Ақпарат

(бума)

42.     

Қолайлы отбасылық атмосфера құру үшін, психологиялық кеңес:

- “Балаларды қайырымды етіп тәрбиелеу үшін?”

- “Балаларды маскүнемдіктен қалай қорғауға болады?”

- “Баланы есірткіден қалай қорғауға болады?”

- “ Баланы шылым шегуден қалай қорғауға болады?”

- “ Жасөспірім жастар жайында ата аналар не білу керек?”

 

 

Қажетіне байланысты

 

Жыл бойы

 

Педагогтар бөлмесі

 

Педагог- психолог

 

Ақпарат

 (бума)

43.     

Ата аналарға кеңес:

- “Баланы қалай тәрбиелеу керек?”

Ата аналарға арналған ҰБТ ға дайындық жөніндегі ұсыныстар беру:

- “ ҰБТ қарсаңында ата аналар балаларына қалай қолдау көрсетуі тиіс?”;

- “ Ата аналарға ҰБТ ға дайындық жөніндегі ұсыныстар”;

- “Суицидке кімдер бейім?”;

- “Жақындап келіп қалған суицидті қалай аңғаруға болады?”;

- “Депрессия”

 

 

11- сынып білім алушылары

 

 

Сәуір

 

 

 Психолог бұрышы

 

 

Педагог -

психолог

 

 

Ақпарат

 (бума)

44.     

Диагностика нәтижелерін өңдеу (тесттер, сауалнамалар)

 

 

Пән педагогтары

 

 

 Үнемі

 

 

Педагогтар бөлмесі

 

 

Педагог -

психолог

 

 

Ақпарат

 (бума)

45.     

Құжаттарды реттеу (хаттамалар, диагностикалық карталар)

 

 

Педагогтар

 

 

Үнемі

 

 

Педагогтар бөлмесі

 

 

Педагог -психолог

 

 

Ақпарат (бума)

46.     

5- сынып оқушыларының ата аналарына арналған:

- “ Сіздің балаңыз 5- сынып оқушысы” бесінші сыныптардың кейбір қиындықтары;

- оқушының бейімделе алмауының белгілері;

- “ Ата аналарға арналған тәрбиенің алтын ережелері”;

- “Ата аналарға арналған салыстыру сауалнамасы”

     

 

 

Ата-аналар

 

 

Қажетіне қарай

 

 

Мәжіліс орындары

 

 

Педагог- психолог

 

 

Ақпарат (бума)

47.     

Кеңес жүргізу:

“ Баланың бастапқы ұстазы ата анасы”

 

Консультация

 

 

11 -сынып ата аналары

 

 

Жыл бойы

 

 

Кабинет

 

 

Педагог- психолог

 

 

Ақпарат (бума)

48.     

“ Аутодеструктивті мінез құлықтың алдын алу” тақырыбында ата аналардың жасөспірімдердің өтпелі кезеңіндегі қиындықтардың алдын алу жұмыстарымен таныстыру.

 

Ұйымдастыру әдістемелік жұмыс

Анализ

Жыл бойы

Кабинет

Педагог -психолог

Ақпарат (бума)

49.     

“ Жасөспірімдердің психологиялық дамуындағы қиындықтарға көңіл бөлу  ”

Анализ

Жыл бойы

 

 

 

 

 

 Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер

 

Жылдық қорытынды

 

Аналитикалық, статистикалық есеп

Свод. талдау

Мамыр

Кері байланыс

Жоспар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы  Еңбекшіқазақ ауданының білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің

«Ы.Алтынсарин атындағы №1 орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

 

 

 

 

 Бекітемін

Мектеп директоры:

_______________         М.М.Искаков

 

«31» _________ 2023 жыл

 

 

 

 

 

  ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТЫҢ

2023-2024 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН

ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

 

 

 

 

 

 

 

 

Мақсаты: білім алушыларды табысты оқыту, дамыту, әлеуметтендіру және кәсіби білім беру траекториясын саналы таңдауды

қалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайлар жасауға бағытталған психологиялық-

педагогикалық сүйемелдеуді жүйелі ұйымдастыру

 

Міндеттері:

1) Оқыту процесінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің даму жағдайын психологиялық-педагогикалық талдау,

негізгі проблемалар мен олардың туындау себептерін анықтау, оларды шешу құралдарын айқындау, сондай-ақ ұжымның

педагогикалық қызметі үшін қауіпсіз орта құру;

 

2) оқу процесінде баланың психологиялық-педагогикалық мәртебесін және оның психологиялық даму динамикасын

мониторингтеу; білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу қызметін дараландыруға жәрдемдесу;

 

3) білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту нәтижелеріне қойылатын

мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарын орындауға жәрдемдесу болып табылады;

 

4) әлеуметтік қауіпсіздік, психологиялық денсаулық проблемаларын еңсеруге және деструктивті мінез-құлық

нысандарының алдын алуға, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді бейімдеу, оқыту және тәрбиелеу қиындықтарына бағытталған жеке дамыту және түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу;

 

5) жаңа әлеуметтік тәжірибені саналы және белсенді түрде беру арқылы білім алушылар мен тәрбиеленушілердің бойында өзін-өзі

дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге әмбебап оқу дағдыларын қалыптастыру мен қабілеттерін дамытуға жәрдемдесу болып

табылады;

 

6) білім беру процесіне қатысушыларға, олардың жеке қҧқықтарына қысым жасамай, өзара көмек, эмпатия, жауапкершілік,

өзіне сенімділік, шешім қабылдау қабілеті, белсенді әлеуметтік өзара іс-қимыл қағидаттарын тәрбиелеу мен қалыптастыруға жәрдемдесу

болып табылады;

 

  • Білім беру ұйымының психологиялық педагогикалық,әлеуметтік қолдау саласындағы ғылымижәне практикаға бағдарланған жетістіктерін тарату және практикаға енгізу болып табылады;

 

8) білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке мүмкіндіктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оларды

әлеуметтендірудің тиімді жағдайларын жасау үшін білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу көрсететін педагогтер мен мамандардың пәнаралық, командалық өзара іс-қимылын қамтамасыз ету;

 

9) білім беру ұйымының алқалы органдарымен және білім беру, денсаулық сақтау, халықты әлеуметтік қорғау, ішкі істер мүдделі органдарымен өзара іс-қимыл жасау болып табылады