2022-23 оқу жылындағы психологиялық қызметтің  жылдық қорытынды есебі » « Ы.Алтынсарин атындағы № 1 орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Алматы облысы білім басқармасының
Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің
"Ы.Алтынсарин атындағы №1 орта мектебі"
отдела образования Шуского района
Приемная
+7(727)762-05-01
Почта:
Версия для
слабовидящих
» » 2022-23 оқу жылындағы психологиялық қызметтің  жылдық қорытынды есебі
18
июль
2023

2022-23 оқу жылындағы психологиялық қызметтің  жылдық қорытынды есебі

2022-2023 оқу жылындағы психологиялық қызметтің  

жылдық қорытынды есебі

 2023-24 оқу жылына психологиялық қызметтің жоспарлаған мақсат міндеттері.

- Оқушылардың дамуындағы әр кезеңде кездесетін ерекшеліктерін анықтау, балалардың  өз-өзіне, қоршаған ортаға деген қозқарасын, қарым-қатынас мәдениеттілігін қалыптастыру

- Оқушылардың мінез-құлқындағы жағымсыз қылықтары мен кемшіліктер орын алған жағдайда әлеуметтік желілерге жүгіне отырып, жағымды бейнероликтер көрсету арқылы түзету дамыту жұмыстарын жүзеге асыру.

- Білім алушылардың жас даму ерекшеліктерін, сол кезеңдерге тән психикалық дамуын, әр алуан іс-әрекеттен бақылау қадағалау арқылы жетелеу, қолдау жұмыстарын жүргізу.

- 9-11 сынып түлектеріне мамандық таңдауда қателеспеуге, дұрыс таңдау жасай білуге ақыл-кеңес, бағыт-бағдар беру.

- Мектеп ұжымындағы психологиялық оң ахуалды реттеп отыру.

  Психологиялық қызмет бойынша  бес бағытта  жоспарға сәйкес жұмыстар атқарылды.

 Психодиагностикалық бағыт:

Жоспарға сәйкес 3 –ші сынып білім алушыларынан жоспарға сәйкес пәнге қызығушылық, пән бойынша қиындықтарын анықтау жұмыстары жүргізілді. Сонымен қатар ақыл-кеңестер беріліп, психологиялық жетелеу жұмыстары жүзеге асырылды

 

                 3«А»

3 «Ә»

3 «Б»

3 «В»

Пән атаулары

Оқушылардың пәндерді ұнатуы

Қиналатын оқушы саны

Оқушылардың пәндерді ұнатуы

Қиналатын оқушылар саны

Оқушылардың пәндерді  ұнатуы

Қиналатын оқушылар саны

Оқушылардың пәндерді  ұнатуы

Қиналатын оқушылар саны

Қазақ тілі

16

84 %

3

16 %

14

73 %

5

27 %

13

65%

7

35%

14

82%

3

18%

Әдебиеттік оқу

17

89 %

3

11 %

15

78 %

4

22 %

14

70%

6

30%

10

58%

7

42%

Орыс тіл  

8

42 %

11

58 %

15

78 %

4

22 %

15

75%

5

25%

12

70%

5

30%

Ағылшын тілі

9

 47 %

10

53 %

12

63 %

7

37 %

8

40%

12

60%

8

47%

9

53%

Математика

17

89 %

2

11 %

16

84 %

3

16 %

19

95%

1

5%

13

76%

4

24%

Дүниетану

18

94 %

1

6 %

19

100 %

0

 0 %

20

100%

0

0%

17

100%

0

0%

Информатика

18

94 %

1

6 %

19

100 %

0

 0 %

16

80%

4

20%

14

82%

3

18%

Көркем еңбек

19

100%

0

0 %

19

100 %

0

0 %

20

100%

0

0%

17

100%

0

0%

Дене тәрбиесі

19

100%

0

0 %

19

100 %

0

0 %

20

100%

0

0%

15

88%

2

12%

Музыка

19

100%

0

0 %

19

100 %

0

0 %

20

100%

0

0%

12

70%

5

30%

 

 

Л.Көмекбаеваның  4-ші  сынып оқушыларының біліктілік деңгейін   анықтауға арналған тесттер жиынтығы алынып, нәтижесінде білім алушылардың біліктілік деңгейлері  және олардың жалпы интеллектуалдық дамуын анықтау жұмыстары жүргізіліп қорытындысы шығарылды.

Орта буын оқушыларынан  «Мюнстенберг»әдістемесі, Пәнге қызығушылық пән бойынша қиындық, зейінінің тұрақтылығын, шоғырлануын  жан-жақты зерделеу жұмыстары алынды.  

 9- шы сынып оқушыларынан мамандық   таңдаудың тиімді жолдарын көрсету мақсатында Е.Климовтың даралап диагностикалау сауалнамасы алынып, нәтижесі білім алушыларға жарияланып, бағыт-бағдар беру жұмыстары жүргізілді,  адам өмірінде ең маңызды қадам мамандық таңдауда жаңылмау керек екенін түсіндірілді.  Сонымен қатар 9-шы  сынып білім алушыларынан мінезінің  ерекшеліктері мен  оқу мотивациясын анықтау әдістемесі жүргізілді.

11 сынып білім алушыларға  мемлекеттік емтихан тапсырар алдында   жан-жақты  психологиялық түзету  жұмыстарын   жүргізу  Тренинг сабақ  ұйымдастыру, қолдаулар көрсету

Жалпы ата-аналар жиналысына қатысу, сауалнама алу, гугл форма арқылы Ата-аналарды баламен қарым-қатынасын анықтау» «Мен қандай ата анамын?» ата аналарға арналған сауалнама

Ерекше  қабілетті оқушылармен  жүргізілетін  жұмыстардың  жоспары  құрылып,  бекітілді.  Осы  жоспарға  сәйкес  мектепішілік  ерекше   қабілетті оқушылардың  тізімбойынша 21 оқушы  анықталып,  жетістіктері жинақталып, папкісі  жасалынды. Осы  балалармен  ең  алдымен «Темперамент түрін  анықтау»,  «Өзін-өзі  бағалау»   әдістемелері  жүргізіліп,  қорытындысы  шығарылды. Жоспарға сәйкес кез келген өребәйге, жарыстардың  алдында мектептегі ерекше қабілетті оқушылардың  іс-әрекетінің еріктілігін, зейінінің шоғырлануын,  жұп  арасындағы  серіктестігін,  өзара әрекетін  дамыту мақсатында «Мені есті»,  «Сөзсіз әңгімелесу», «Достық  күлімсіреу»  терингтері  жүргізіліп,  қорытындысы  өздеріне  жарияланып, кері  байланыстар  жасалынды.Сонымен қатар өздерін еркін сезіну керек екендері ескертіліп, қобалжу, үрейлену  сезімдерін басу мақсатында қажетіне қарай жеке әңгіме-сұхбат, түзету жұмыстары жүргізіліп, психологиялық кеңес  дәптеріне тіркелініп  отырды.

Түзету-дамытушылық бағыт:

Девианттық мінез-құлық танытқан, қауіп тобындағы, мектепішілік есептегі, ерекше назардағы  топқа тіркелген оқушылармен жоспарға сәйкес әдістемелер жүргізіліп,өсу динамикасы жасалынды, әдістеме қорытындысына тоқтала отырып, сынып жетекшілеріне ұсыныстар айтылды..  5-11 сынып білім алушыларының өмірге деген көзқарастарын, ойларын білу    мақсатында « Өмірдегі мүмкіндіктерім.....» «Мен өмірді сүйемін» тақырыбында шағын эссе алынды.Эссемен танысу барысында оқушылардың өмірге деген көзқарастары өз деңгейінде екені, жалпы білім алушылардың өмірде кездесетін қиындықтарға төзіммен қарайтындықтары анықталды.Түзету-дамыту жұмыстарын қажет ететін оқушылармен қадағалау, бақылау жұмыстары жүргізілуде.  

Тәртібі нашар,  себепсіз  сабақты  жиі  қалдыратын  білім алушылармен жан-жақты  түзету дамыту жұмыстарын жүргізу

Консультациялық бағыт:

МАД  тобындағы  оқушылардың келесі оқу жылында 1-ші сыныпқа қабылданатындықтан, психологиялық минимумнан өткізіліп, бала дамуында кездесетін қиындықтар туралы ата-аналарымен әңгңме-сұқбат жүргізіліп, ақыл-кеңестер берілді, қажетіне қарай  түрлі әдістемелер жүргізу арқылы бүлдіршіндердің  жан-жақты таным қабілеттеріде анықталып отырды.

Жас мамандардың  бір-бірімен қарым-қатынас мәдениетін, мінез-құлқындағы ерекшелігін анықтау мақсатында түрлі әдістемелер жоспарға сәйкес алынып, жан-жақты бейімделулеріне көмектер көрсетілді. Жеке әңгіме-сұхбат жүргізіліп, педагог этикасы, субординация туралы түсініктерін кеңейту жұмыстары жүйелі түрде атқарылды,  қажетіне қарай көмек - қолдаулар  көрсетілді. Ұжым мүшелеріне қажетіне  қарай  жан-жақты  психологиялық  консультациялар берілді, ұсыныстар айтылып, қолдау көрсетілді.  

Ағартушы-профилактикалық бағыт

Ұжым мүшелерімен жан-жақты жоспарға сәйкес «Сіз өзгелермен тіл табыса аласызба? әдістемесі жүргізіліліп, қарым-қатынастағы басқаларға ұнамдылық, сыйласымдылық көрсетуге икемділікті бағалау, психологиялық әдістемелер,тренингтер жүргізу арқылы ұжым мүшелері  арасындағы оң ахуалды қалыптастыру жұмыстары жүргізілді.

Мектеп бойынша жалпы сыныптар  арасында психологиялық ағарту жұмыстары жүргізілді,  білім алушылар  арасындағы оң ахуалды қалыптастыру, қадағалау, бақылау, тығыз байланыста болу керектігі сынып жетекшілерге ескертілді.

Әлеуметтік бағыт:

Жоспарға сәйкес жалпы ата-аналардан көңіл-күйін, баламен қарым-қатынасын, ойлау шапшаңдығын анықтау мақсатында әдістемелер жүргізіліп, тренинг ұйымдастырылды, ойын барасында ата-аналардың  балаларымен  араларындағы қарым-қатынастың өз деңгейінде екеніні анықталды, ата-аналарға психологиялық қолдау көрсету барысында балаларының  күнделікті көңіл-күйіне, бос уақытында немен айналысатындығына үнемі көңіл бөліп, тығыз қарым-қатынаста болу керектігі ескертіліп, кері байланыс орнатылып, ата-ана пікірі тыңдалды. Сонымен қатар әлуметтік көмекті қажет ететін ата-аналармен жеке әңгіме жүргізіліп, ақыл-кеңестер беріліп, қолдау көрсетілді, психологиялық кеңес дәптеріне тіркелді.

Үйден оқытылатын оқушылармен жан-жақты зерттеу жұмыстары жүргізіліп, баланың өсу динамикасы жасалынып, әдістемелер қорытындысын негізге ала отырып сынып жетекшілеріне, пән мұғалімдеріне  ұсыныстар айтылды.

Шешім:

1.Психологиялық қызметтің ІҮ тоқсан бойынша атқарылған жұмыстары бес бағыт бойынша тыңдалып негізге алынсын

 Пед. Психолог:Н.Сулейманова