Мектеп психологының жұмыс есебі - « Ы.Алтынсарин атындағы № 1 орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі https://altynsarin-enkaz.mektebi.kz/ ru Мектеп психологының жұмыс есебі - « Ы.Алтынсарин атындағы № 1 орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі DataLife Engine 2023-2024 оқу жылына арналған Мектептегі буллинг, кибербуллинг оқушыларға қатыгездік көрсету  алдын алу профилактикасы бойынша іс- шаралар жоспары https://altynsarin-enkaz.mektebi.kz/230-2023-2024-ou-zhylyna-arnalan-mektepteg-bulling-kiberbulling-oushylara-atygezdk-krsetu-aldyn-alu-profilaktikasy-bojynsha-s-sharalar-zhospary.html https://altynsarin-enkaz.mektebi.kz/230-2023-2024-ou-zhylyna-arnalan-mektepteg-bulling-kiberbulling-oushylara-atygezdk-krsetu-aldyn-alu-profilaktikasy-bojynsha-s-sharalar-zhospary.html Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің

2022 жылғы 21 желтоқсандағы № 506 бұйрығына сәйкес                                                                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2023-2024 оқу жылына арналған

Мектептегі буллинг, кибербуллинг оқушыларға қатыгездік көрсету

 алдын алу профилактикасы бойынша іс- шаралар жоспары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қонаев қаласы

Мақсаты: әрбір баланың табысты дамуы үшін қолайлы жағдай жасау, физикалық, психикалық және психологиялық денсаулығын сақтау.
Міндеттері:
• білім беру және тәрбиелеу мәселелері бойынша мұғалімдер мен ата-аналарға сауатты көмек көрсету;

  • оқушылар арасында девиантты мінез-құлық құбылыстарының алдын алу;
  • коммуникативті дағдыларды дамыту, жасөспірімдерде өз іс-әрекетіне жауапкершілікпен қарауды қалыптастыру;
  • жанжалды бейбіт түрде шешуді үйрету дағдыларын қалыптастыру.

 

№ p \ p

Іс-шара

Қатысушылар

Мерзімі

Жауапты

1.       

«Біргеміз. Бақытты баланы қалай тәрбиелеу керек» ұранымен «Сенім телефоны» акциясы.

Оқу процесінің барлық қатысушылары (оқушылар)

Қыркүйек

 

Педагог-психолог

 

2.       

«Ата-аналарға
қорлау туралы» буклеттермен таныстыру.

«Баланың қорқытудың құрбаны екенін қалай түсінуге болады» жадынама

Сынып жетекшілері, ата-аналар

Қазан

Педагог-психолог

3.       

Қарттар күніне арналған «Өмір шындығы – мейірімділікте» атты мектепішілік акция

Оқу процесінің барлық қатысушылары (оқушылар)

Қазан

Педагог-психолог

Әлеуметтік педагог

4.       

Оқушылардың ата-аналары мен мұғалімдерге арналған әдістемелік нұсқаулар

Ата-аналар, мұғалімдер

Қараша

Педагог-психолог

5.       

Ата-аналар жиналысы: «Балалар ортасындағы бұзақылық , психикалық күйзелістерге әкелетін оқушылардың өміріндегі елеулі өзгерістер»

Ата-аналар,

сынып жетекшілері

Желтоқсан

Сынып жетекшілері, педагог-психолог

6.       

Мектептегі бопсалауды анықтауға арналған сауалнама

Оқу процесінің барлық қатысушылары (оқушылар)

Қаңтар

Сынып жетекшілері, педагог-психолог

7.       

«Бір-біріне бірлікпен» психологиялық тренингі

5-11 сыныптар

Ақпан

Педагог-психолог

8.       

Сыныптағы ата-аналар жиналысы (сауалнама нәтижелері бойынша):

 • Жасөспірімдік кездегі
қорқыту салдарынан қалай аман қалуға болады .

 • Буллинг және кибербуллингті қалай болдырмауға және жеңуге болады?
• Қорқыту неге әкелуі мүмкін?

Ата-аналар,

сынып жетекшілері

Ақпан

Сынып жетекшілері, педагог-психолог

9.       

Профилактикалық әңгімелесулер:
• «Сөйлесу өте оңай...»

• «Өзіңе қалай қарауды қаласаң, басқаларға да солай қара. Кибербуллинг»

• «Сөйлесу кедергілері»

• «Жағымсыз негатив. Реніштер»

• «Бір-бірімізді тыңдауды үйренейік»
• Қорқыту, бопсалау қоғамға допинг ретінде.

5-11 сыныптар

Қаңтар Ақпан Сәуір мамыр

Сынып жетекшілері, педагог-психолог

10.   

Талқылаумен жалғасатын көркем фильмдердің көрсетілімі (сұраныс бойынша):
• «Чучело» (1983 ж.)
• «Класс» (2007 ж.)
• «Розыгрыш» (2008 ж.)

5-11 сыныптар

Қаңтар Ақпан Сәуір мамыр

Сынып жетекшілері, педагог-психолог

11.   

Педагог-психологтың кеңестері (сұраныс бойынша):
• Мектепте агрессияның құрбаны болған балаға қалай көмектесуге болады?

• Буллинг пен кибербуллингтің қарапайым қорқыту мен
немқұрайлылықтан айырмашылығы.

• Бала мектепте бопсалауға ұшыраса, ата-ана жағдайды қалай бақылай алады.

Сынып жетекшілері, оқушылар

ата-аналар

Қаңтар Ақпан Сәуір мамыр

Педагог-психолог

 

                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                              Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы  

Еңбекшіқазақ ауданының білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің

«Ы.Алтынсарин атындағы №1 орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

 

 

                                                            Бұйрық №

 

 

«31» тамыз 2023 ж                                                                  Шелек ауылы

 

«Орта білім беру ұйымдарындағы

Психологиялық қызмет жұмысын» құру туралы

  

Қазақстан Республикасы «Білім туралы» заңының 5-бабының 46-25 тармақшасына сәйкес және «Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу ағарту министрлігінің 2022 жылғы 25 тамыздағы №377 бұйрығының негізінде психологиялық қызмет-білім беру ұйымдарының алқалы органы құрылсын:

 

Бұйырамын:

 

Оқу тәрбие ісі жөніндегі директордың орынбасары –   Р.Курманбаева

Тәрбие ісі жөніндегі директордың орынбасары –  Ж.Омирбекова,Р.Түктібаев

Педагог-психолог – Н.Сулейманова

Әлеуметтік педагог- А.Алғожа

  1. «Педагог қызметкер лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын беру туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2009 жылығы12 шілдедегі №338бұйрығына сәйкес психологиялық қызмет мамандарының лауазымдық міндеттері айқындалсын.
  2. Сынып жетекшілері,пән мұғалімдер,медицина қызметкерлері,білім алушылар мен тәрбиеленушілерді психологиялық-педагогикалық қолдау процесіне қатыссын және лауазымдық міндеттеріне сәйкес ата-аналармен және өзге де заңды өкілдермен өзара қарым-қатынас жасалсын.
  3. Осы бұйрықтың қадағалануын өзіме қалдырамын.

                              

                      Мектеп директоры:                                     М.М.Искаков

 

 

]]>
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің

2022 жылғы 21 желтоқсандағы № 506 бұйрығына сәйкес                                                                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2023-2024 оқу жылына арналған

Мектептегі буллинг, кибербуллинг оқушыларға қатыгездік көрсету

 алдын алу профилактикасы бойынша іс- шаралар жоспары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қонаев қаласы

Мақсаты: әрбір баланың табысты дамуы үшін қолайлы жағдай жасау, физикалық, психикалық және психологиялық денсаулығын сақтау.
Міндеттері:
• білім беру және тәрбиелеу мәселелері бойынша мұғалімдер мен ата-аналарға сауатты көмек көрсету;

  • оқушылар арасында девиантты мінез-құлық құбылыстарының алдын алу;
  • коммуникативті дағдыларды дамыту, жасөспірімдерде өз іс-әрекетіне жауапкершілікпен қарауды қалыптастыру;
  • жанжалды бейбіт түрде шешуді үйрету дағдыларын қалыптастыру.

 

№ p \ p

Іс-шара

Қатысушылар

Мерзімі

Жауапты

1.       

«Біргеміз. Бақытты баланы қалай тәрбиелеу керек» ұранымен «Сенім телефоны» акциясы.

Оқу процесінің барлық қатысушылары (оқушылар)

Қыркүйек

 

Педагог-психолог

 

2.       

«Ата-аналарға
қорлау туралы» буклеттермен таныстыру.

«Баланың қорқытудың құрбаны екенін қалай түсінуге болады» жадынама

Сынып жетекшілері, ата-аналар

Қазан

Педагог-психолог

3.       

Қарттар күніне арналған «Өмір шындығы – мейірімділікте» атты мектепішілік акция

Оқу процесінің барлық қатысушылары (оқушылар)

Қазан

Педагог-психолог

Әлеуметтік педагог

4.       

Оқушылардың ата-аналары мен мұғалімдерге арналған әдістемелік нұсқаулар

Ата-аналар, мұғалімдер

Қараша

Педагог-психолог

5.       

Ата-аналар жиналысы: «Балалар ортасындағы бұзақылық , психикалық күйзелістерге әкелетін оқушылардың өміріндегі елеулі өзгерістер»

Ата-аналар,

сынып жетекшілері

Желтоқсан

Сынып жетекшілері, педагог-психолог

6.       

Мектептегі бопсалауды анықтауға арналған сауалнама

Оқу процесінің барлық қатысушылары (оқушылар)

Қаңтар

Сынып жетекшілері, педагог-психолог

7.       

«Бір-біріне бірлікпен» психологиялық тренингі

5-11 сыныптар

Ақпан

Педагог-психолог

8.       

Сыныптағы ата-аналар жиналысы (сауалнама нәтижелері бойынша):

 • Жасөспірімдік кездегі
қорқыту салдарынан қалай аман қалуға болады .

 • Буллинг және кибербуллингті қалай болдырмауға және жеңуге болады?
• Қорқыту неге әкелуі мүмкін?

Ата-аналар,

сынып жетекшілері

Ақпан

Сынып жетекшілері, педагог-психолог

9.       

Профилактикалық әңгімелесулер:
• «Сөйлесу өте оңай...»

• «Өзіңе қалай қарауды қаласаң, басқаларға да солай қара. Кибербуллинг»

• «Сөйлесу кедергілері»

• «Жағымсыз негатив. Реніштер»

• «Бір-бірімізді тыңдауды үйренейік»
• Қорқыту, бопсалау қоғамға допинг ретінде.

5-11 сыныптар

Қаңтар Ақпан Сәуір мамыр

Сынып жетекшілері, педагог-психолог

10.   

Талқылаумен жалғасатын көркем фильмдердің көрсетілімі (сұраныс бойынша):
• «Чучело» (1983 ж.)
• «Класс» (2007 ж.)
• «Розыгрыш» (2008 ж.)

5-11 сыныптар

Қаңтар Ақпан Сәуір мамыр

Сынып жетекшілері, педагог-психолог

11.   

Педагог-психологтың кеңестері (сұраныс бойынша):
• Мектепте агрессияның құрбаны болған балаға қалай көмектесуге болады?

• Буллинг пен кибербуллингтің қарапайым қорқыту мен
немқұрайлылықтан айырмашылығы.

• Бала мектепте бопсалауға ұшыраса, ата-ана жағдайды қалай бақылай алады.

Сынып жетекшілері, оқушылар

ата-аналар

Қаңтар Ақпан Сәуір мамыр

Педагог-психолог

 

                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                              Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы  

Еңбекшіқазақ ауданының білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің

«Ы.Алтынсарин атындағы №1 орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

 

 

                                                            Бұйрық №

 

 

«31» тамыз 2023 ж                                                                  Шелек ауылы

 

«Орта білім беру ұйымдарындағы

Психологиялық қызмет жұмысын» құру туралы

  

Қазақстан Республикасы «Білім туралы» заңының 5-бабының 46-25 тармақшасына сәйкес және «Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу ағарту министрлігінің 2022 жылғы 25 тамыздағы №377 бұйрығының негізінде психологиялық қызмет-білім беру ұйымдарының алқалы органы құрылсын:

 

Бұйырамын:

 

Оқу тәрбие ісі жөніндегі директордың орынбасары –   Р.Курманбаева

Тәрбие ісі жөніндегі директордың орынбасары –  Ж.Омирбекова,Р.Түктібаев

Педагог-психолог – Н.Сулейманова

Әлеуметтік педагог- А.Алғожа

  1. «Педагог қызметкер лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын беру туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2009 жылығы12 шілдедегі №338бұйрығына сәйкес психологиялық қызмет мамандарының лауазымдық міндеттері айқындалсын.
  2. Сынып жетекшілері,пән мұғалімдер,медицина қызметкерлері,білім алушылар мен тәрбиеленушілерді психологиялық-педагогикалық қолдау процесіне қатыссын және лауазымдық міндеттеріне сәйкес ата-аналармен және өзге де заңды өкілдермен өзара қарым-қатынас жасалсын.
  3. Осы бұйрықтың қадағалануын өзіме қалдырамын.

                              

                      Мектеп директоры:                                     М.М.Искаков

 

 

]]>
admin Thu, 05 Oct 2023 16:34:13 +0600
тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары, педагог-психологтары, әлеуметтік педагогпен бірлескен жұмыс жоспары.  https://altynsarin-enkaz.mektebi.kz/231-trbie-s-zhnndeg-orynbasarlary-pedagog-psihologtary-leumettk-pedagogpen-brlesken-zhmys-zhospary.html https://altynsarin-enkaz.mektebi.kz/231-trbie-s-zhnndeg-orynbasarlary-pedagog-psihologtary-leumettk-pedagogpen-brlesken-zhmys-zhospary.html  

                                 Іс-шара

Қатысушылар

Мерзімі

1.       

«Біргеміз. Бақытты баланы қалай тәрбиелеу керек» ұранымен «Сенім телефоны» акциясы.

Оқу процесінің барлық қатысушылары (оқушылар)

Қыркүйек

 

2.

«Ата-аналарға
қорлау туралы» буклеттермен таныстыру.

«Баланың қорқытудың құрбаны екенін қалай түсінуге болады» жадынама

Сынып жетекшілері, ата-аналар

Қазан

 

Қарттар күніне арналған «Өмір шындығы – мейірімділікте» атты мектепішілік акция

Оқу процесінің барлық қатысушылары (оқушылар)

Қазан

2.       

Оқушылардың ата-аналары мен мұғалімдерге арналған әдістемелік нұсқаулар

Ата-аналар, мұғалімдер

Қараша

3.       

Ата-аналар жиналысы: «Балалар ортасындағы бұзақылық , психикалық күйзелістерге әкелетін оқушылардың өміріндегі елеулі өзгерістер»

Ата-аналар,

сынып жетекшілері

Желтоқсан

4.       

Мектептегі бопсалауды анықтауға арналған сауалнама

Оқу процесінің барлық қатысушылары (оқушылар)

Қаңтар

5.       

«Бір-біріне бірлікпен» психологиялық тренингі

5-11 сыныптар

Ақпан

6.       

Сыныптағы ата-аналар жиналысы (сауалнама нәтижелері бойынша):

 • Жасөспірімдік кездегі
қорқыту салдарынан қалай аман қалуға болады .

 • Буллинг және кибербуллингті қалай болдырмауға және жеңуге болады?
• Қорқыту неге әкелуі мүмкін?

Ата-аналар,

сынып жетекшілері

Ақпан

7.       

Профилактикалық әңгімелесулер:
• «Сөйлесу өте оңай...»

• «Өзіңе қалай қарауды қаласаң, басқаларға да солай қара. Кибербуллинг»

• «Сөйлесу кедергілері»

• «Жағымсыз негатив. Реніштер»

• «Бір-бірімізді тыңдауды үйренейік»
• Қорқыту, бопсалау қоғамға допинг ретінде.

5-11 сыныптар

Қаңтар Ақпан Сәуір мамыр

8.       

Талқылаумен жалғасатын көркем фильмдердің көрсетілімі (сұраныс бойынша):
• «Чучело» (1983 ж.)
• «Класс» (2007 ж.)
• «Розыгрыш» (2008 ж.)

5-11 сыныптар

Қаңтар Ақпан Сәуір мамыр

9.       

Педагог-психологтың кеңестері (сұраныс бойынша):
• Мектепте агрессияның құрбаны болған балаға қалай көмектесуге болады?

• Буллинг пен кибербуллингтің қарапайым қорқыту мен
немқұрайлылықтан айырмашылығы.

• Бала мектепте бопсалауға ұшыраса, ата-ана жағдайды қалай бақылай алады.

Сынып жетекшілері, оқушылар

ата-аналар

Қаңтар Ақпан Сәуір мамыр

«Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің

«Ы.Алтынсарин атындағы №1 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министірлігінің 2022 жылғы 25-ші тамыздағы № 377 бұйрығы негізінде тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары, педагог-психологтары, әлеуметтік педагогпен бірлескен жұмыс жоспары. 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы Еңбекшіқазақ ауданының білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің «Ы.Алтынсарин атындағы №1 орта мектеп » коммуналдық мемлекеттік мекемесі

 

БҰЙРЫҚ     №185-Ө

 

 

  Шелек ауылы

«Булли« Буллинг қағидалары негізінде»

 

 

 

 

01.09.2023 о.ж

 

 

 

 

 

 

Қазақстан Республикасының Оқу ағарту минисірінің 2022жылғы 21 желтоқсандағы № 506 бұйрығын негізге ала отырып, «Білім туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 5 – бабының 46 – 26 тармақшасына сәйкес

БҰЙЫРАМЫН:

           1.Осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес Баланы жәбірлеудің /буллингтің/ профилактикасы қағидалары бекітілсін.

           2.Баланы жәбірлеудің профилактикасы қағидалары орнатылсын.

           3.Баланы жәбірлеудің профилактикасын жүргізу тәртібі орналтылсын.

  1. Баланы жәбірлеу туралы ақпарат қабылдау және баланы жәбірлеу белгілерін анықтау және оларға ден қою тәртібі орнатылсын.

    2.Осы бұйрықтың орындалуын қадағалау директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары  Ж.Омирбекова   және  Р.Түктібаев

           педагог – психолог  Н.Сулейманова  жүктелсін.

                   Мектеп директоры:                    М.М.Искаков

                        Таныстым:

 

Ж.Омирбекова

Р.Түктібаев

Н.Сулейманова

 

 

]]>
 

                                 Іс-шара

Қатысушылар

Мерзімі

1.       

«Біргеміз. Бақытты баланы қалай тәрбиелеу керек» ұранымен «Сенім телефоны» акциясы.

Оқу процесінің барлық қатысушылары (оқушылар)

Қыркүйек

 

2.

«Ата-аналарға
қорлау туралы» буклеттермен таныстыру.

«Баланың қорқытудың құрбаны екенін қалай түсінуге болады» жадынама

Сынып жетекшілері, ата-аналар

Қазан

 

Қарттар күніне арналған «Өмір шындығы – мейірімділікте» атты мектепішілік акция

Оқу процесінің барлық қатысушылары (оқушылар)

Қазан

2.       

Оқушылардың ата-аналары мен мұғалімдерге арналған әдістемелік нұсқаулар

Ата-аналар, мұғалімдер

Қараша

3.       

Ата-аналар жиналысы: «Балалар ортасындағы бұзақылық , психикалық күйзелістерге әкелетін оқушылардың өміріндегі елеулі өзгерістер»

Ата-аналар,

сынып жетекшілері

Желтоқсан

4.       

Мектептегі бопсалауды анықтауға арналған сауалнама

Оқу процесінің барлық қатысушылары (оқушылар)

Қаңтар

5.       

«Бір-біріне бірлікпен» психологиялық тренингі

5-11 сыныптар

Ақпан

6.       

Сыныптағы ата-аналар жиналысы (сауалнама нәтижелері бойынша):

 • Жасөспірімдік кездегі
қорқыту салдарынан қалай аман қалуға болады .

 • Буллинг және кибербуллингті қалай болдырмауға және жеңуге болады?
• Қорқыту неге әкелуі мүмкін?

Ата-аналар,

сынып жетекшілері

Ақпан

7.       

Профилактикалық әңгімелесулер:
• «Сөйлесу өте оңай...»

• «Өзіңе қалай қарауды қаласаң, басқаларға да солай қара. Кибербуллинг»

• «Сөйлесу кедергілері»

• «Жағымсыз негатив. Реніштер»

• «Бір-бірімізді тыңдауды үйренейік»
• Қорқыту, бопсалау қоғамға допинг ретінде.

5-11 сыныптар

Қаңтар Ақпан Сәуір мамыр

8.       

Талқылаумен жалғасатын көркем фильмдердің көрсетілімі (сұраныс бойынша):
• «Чучело» (1983 ж.)
• «Класс» (2007 ж.)
• «Розыгрыш» (2008 ж.)

5-11 сыныптар

Қаңтар Ақпан Сәуір мамыр

9.       

Педагог-психологтың кеңестері (сұраныс бойынша):
• Мектепте агрессияның құрбаны болған балаға қалай көмектесуге болады?

• Буллинг пен кибербуллингтің қарапайым қорқыту мен
немқұрайлылықтан айырмашылығы.

• Бала мектепте бопсалауға ұшыраса, ата-ана жағдайды қалай бақылай алады.

Сынып жетекшілері, оқушылар

ата-аналар

Қаңтар Ақпан Сәуір мамыр

«Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің

«Ы.Алтынсарин атындағы №1 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министірлігінің 2022 жылғы 25-ші тамыздағы № 377 бұйрығы негізінде тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары, педагог-психологтары, әлеуметтік педагогпен бірлескен жұмыс жоспары. 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы Еңбекшіқазақ ауданының білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің «Ы.Алтынсарин атындағы №1 орта мектеп » коммуналдық мемлекеттік мекемесі

 

БҰЙРЫҚ     №185-Ө

 

 

  Шелек ауылы

«Булли« Буллинг қағидалары негізінде»

 

 

 

 

01.09.2023 о.ж

 

 

 

 

 

 

Қазақстан Республикасының Оқу ағарту минисірінің 2022жылғы 21 желтоқсандағы № 506 бұйрығын негізге ала отырып, «Білім туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 5 – бабының 46 – 26 тармақшасына сәйкес

БҰЙЫРАМЫН:

           1.Осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес Баланы жәбірлеудің /буллингтің/ профилактикасы қағидалары бекітілсін.

           2.Баланы жәбірлеудің профилактикасы қағидалары орнатылсын.

           3.Баланы жәбірлеудің профилактикасын жүргізу тәртібі орналтылсын.

  1. Баланы жәбірлеу туралы ақпарат қабылдау және баланы жәбірлеу белгілерін анықтау және оларға ден қою тәртібі орнатылсын.

    2.Осы бұйрықтың орындалуын қадағалау директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары  Ж.Омирбекова   және  Р.Түктібаев

           педагог – психолог  Н.Сулейманова  жүктелсін.

                   Мектеп директоры:                    М.М.Искаков

                        Таныстым:

 

Ж.Омирбекова

Р.Түктібаев

Н.Сулейманова

 

 

]]>
admin Tue, 19 Sep 2023 16:35:41 +0600
девианттық мінез құлық танытқан оқушылар туралы анықтама https://altynsarin-enkaz.mektebi.kz/232-deviantty-mnez-ly-tanytan-oushylar-turaly-anytama.html https://altynsarin-enkaz.mektebi.kz/232-deviantty-mnez-ly-tanytan-oushylar-turaly-anytama.html Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы 

Еңбекшіқазақ ауданының білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің

«Ы.Алтынсарин атындағы №1 орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі бойынша 2023 оқу жылы девианттық мінез құлық танытқан оқушылар туралы анықтама.

 

Мақсатым: Оқушылардың  отбасылық жағдайларымен танысу, жан-жақты қолдау көрсету ,әңгіме- сұқбат, психологиялық түзету-дамыту жұмыстарын жүргізу.

 

 

Жоспарға сәйкес 2023 жылы мектебіміздегі девианттық мінез  құлық танытқан оқушылардың тізімі анықталып, құрамы құрылды.

Жоспар боынша түрлі әдістемелер жүргізіліп девианттық мінез  құлық танытқан оқушылардың алыну себебі анықталып отыр.

 

Анықталғаны: 

3 «В»  Айылчи Айнаш тұрмыстық жағдайы төмен, жалдамалы пәтерде тұрады, толық отбасында тәрбиеленуде, өзінен басқа сіңлісі бар, сабақта өзін-өзі ұстауы өз деңгейінде, өзіне қызмет көрсетуі орташа, сөздерді қосып оқи алмайды, әріптерді тануы жас ерекшелігіне сай емес, есте сақтауы төмен, зейінінің шоғырлануы бірқалыпты емес, сөздік қоры төмен, дамуында тежелу байқалады.

 

5 «Ә» Махсутов Нұрсұлтан отбасылық жағдайы орташа,  анасының денсаулығының төмен болуына байланысты  бала нағашы  апасының қолында тұрады, қазіргі таңда апасының тәрбиесінде, анасының бала тәрбиесінде  қадағалауы төмен,  сабақты  денсаулығына байланысты  жиі қалдырады, сабақ үлгерімі орташа. Психологиялық қолдауды, түзету жұмыстарын қажет етеді. Үнемі қадағалау бақылау жұмыстары жүргізілуде.

 

5 «Б» Бақытбекұлы Данияр толық отбасында тәрбиеленуде, сабақта өзін-өзі ұстауы төмен, мазасыздануы жоғары екені байқалды,сабақтың барысында мұғалімнің талабын орындамайды, жиі ескерту алады, орынсыз сөйлеп жанындағы оқушыларға кедергісін тигізеді, сынып жетекшісі тарапынан қадағалауды қажет етеді.

 

6 «В» Ертай Талант балада психикалық дамуының тежелуі байқалады, толық отбасында тәрбиеленуде, баланың таным қабілеті орташа, сабақ өту барысында кедергісін тигізеді, тәртібі қадағалау бақылауды қажет етеді.

 

7 «В»Аширов Сабырдин анасы қайтыс болған, бала апасының тәрбиесінде. Отбасылық жағдайлары төмен, баланың мінезі тұйық, жалғыз әпкесі, нағашы ағасы мен бірге тұрады, сабақ үлгерімі орташа, ата-ана қамқорлығынан айырылған. Есепке алыну себебі тәртібіне байланысты. Жан-жақты психологиялық қолдауды, түзету дамыту жұмыстарын қажет етеді.

 

8 «В»Махсутова Гүлназ отбасылық жағдайы орташа,ауыл әкімдігінің көмегімен үй берілген,  жеке бастарында үйлері бар. Анасының денсаулығының төмен болуына байланысты  нағашы  апасының қолында тұрады, қазіргі таңда апасының тәрбиесінде, анасының бала тәрбиесінде  қадағалауы төмен,   сабақ үлгерімі өте орташа, психологиялық жетелеуді, қолдауды қажет етеді.

 

8 «Б» Мәденқызы Айзада отбасылық қадағалауды қажет ететін  оқушы, анасы қайтыс болған , бір әкесінің тәрбиесінде, сабақтан себепсіз  кейде қалады,пәнге қызығушылығы орташа, қоғамдық жұмыстарда белсенділік танытуы орташа, өзін-өзі ұстауы, киім-киісі оқушы талабына сай емес,  психологиялық қолдауды, түзету-дамытуды, ақыл-кеңес беруді қажет етеді.

Жоғарыда көрсетілген оқушылардың жеке психологиялық карталары толтырылды, мінездеріндегі ерекшелігіне қарай мінездемелері жазылып, осы жұмысқа қатысы бар мектеп әкімшілігі танысты.

 

Ұсыныс: Жоғарыда аталған девианттық мінез құлық танытқан оқушылары бар сынып жетекшілер, сонымен қатар пән мұғалімдері  сабақтың барысында ерекше көңіл аударып, баланың іс-әрекетіне назар аударса, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру жұмыстарын жүзеге асырылса.

 

 

Пед.психолог:                         Н.Сулейманова

 

]]>
Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы 

Еңбекшіқазақ ауданының білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің

«Ы.Алтынсарин атындағы №1 орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі бойынша 2023 оқу жылы девианттық мінез құлық танытқан оқушылар туралы анықтама.

 

Мақсатым: Оқушылардың  отбасылық жағдайларымен танысу, жан-жақты қолдау көрсету ,әңгіме- сұқбат, психологиялық түзету-дамыту жұмыстарын жүргізу.

 

 

Жоспарға сәйкес 2023 жылы мектебіміздегі девианттық мінез  құлық танытқан оқушылардың тізімі анықталып, құрамы құрылды.

Жоспар боынша түрлі әдістемелер жүргізіліп девианттық мінез  құлық танытқан оқушылардың алыну себебі анықталып отыр.

 

Анықталғаны: 

3 «В»  Айылчи Айнаш тұрмыстық жағдайы төмен, жалдамалы пәтерде тұрады, толық отбасында тәрбиеленуде, өзінен басқа сіңлісі бар, сабақта өзін-өзі ұстауы өз деңгейінде, өзіне қызмет көрсетуі орташа, сөздерді қосып оқи алмайды, әріптерді тануы жас ерекшелігіне сай емес, есте сақтауы төмен, зейінінің шоғырлануы бірқалыпты емес, сөздік қоры төмен, дамуында тежелу байқалады.

 

5 «Ә» Махсутов Нұрсұлтан отбасылық жағдайы орташа,  анасының денсаулығының төмен болуына байланысты  бала нағашы  апасының қолында тұрады, қазіргі таңда апасының тәрбиесінде, анасының бала тәрбиесінде  қадағалауы төмен,  сабақты  денсаулығына байланысты  жиі қалдырады, сабақ үлгерімі орташа. Психологиялық қолдауды, түзету жұмыстарын қажет етеді. Үнемі қадағалау бақылау жұмыстары жүргізілуде.

 

5 «Б» Бақытбекұлы Данияр толық отбасында тәрбиеленуде, сабақта өзін-өзі ұстауы төмен, мазасыздануы жоғары екені байқалды,сабақтың барысында мұғалімнің талабын орындамайды, жиі ескерту алады, орынсыз сөйлеп жанындағы оқушыларға кедергісін тигізеді, сынып жетекшісі тарапынан қадағалауды қажет етеді.

 

6 «В» Ертай Талант балада психикалық дамуының тежелуі байқалады, толық отбасында тәрбиеленуде, баланың таным қабілеті орташа, сабақ өту барысында кедергісін тигізеді, тәртібі қадағалау бақылауды қажет етеді.

 

7 «В»Аширов Сабырдин анасы қайтыс болған, бала апасының тәрбиесінде. Отбасылық жағдайлары төмен, баланың мінезі тұйық, жалғыз әпкесі, нағашы ағасы мен бірге тұрады, сабақ үлгерімі орташа, ата-ана қамқорлығынан айырылған. Есепке алыну себебі тәртібіне байланысты. Жан-жақты психологиялық қолдауды, түзету дамыту жұмыстарын қажет етеді.

 

8 «В»Махсутова Гүлназ отбасылық жағдайы орташа,ауыл әкімдігінің көмегімен үй берілген,  жеке бастарында үйлері бар. Анасының денсаулығының төмен болуына байланысты  нағашы  апасының қолында тұрады, қазіргі таңда апасының тәрбиесінде, анасының бала тәрбиесінде  қадағалауы төмен,   сабақ үлгерімі өте орташа, психологиялық жетелеуді, қолдауды қажет етеді.

 

8 «Б» Мәденқызы Айзада отбасылық қадағалауды қажет ететін  оқушы, анасы қайтыс болған , бір әкесінің тәрбиесінде, сабақтан себепсіз  кейде қалады,пәнге қызығушылығы орташа, қоғамдық жұмыстарда белсенділік танытуы орташа, өзін-өзі ұстауы, киім-киісі оқушы талабына сай емес,  психологиялық қолдауды, түзету-дамытуды, ақыл-кеңес беруді қажет етеді.

Жоғарыда көрсетілген оқушылардың жеке психологиялық карталары толтырылды, мінездеріндегі ерекшелігіне қарай мінездемелері жазылып, осы жұмысқа қатысы бар мектеп әкімшілігі танысты.

 

Ұсыныс: Жоғарыда аталған девианттық мінез құлық танытқан оқушылары бар сынып жетекшілер, сонымен қатар пән мұғалімдері  сабақтың барысында ерекше көңіл аударып, баланың іс-әрекетіне назар аударса, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру жұмыстарын жүзеге асырылса.

 

 

Пед.психолог:                         Н.Сулейманова

 

]]>
admin Wed, 30 Aug 2023 16:37:00 +0600