ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТЫҢ 2023-2024 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
р/c |
Іс -шаралар |
Жұмыстың бағыттары |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Орындалу нысаны |
Жауапты |
Орындау Белгісі
|
1. |
МАД мектепке дайындығын анықтау
|
Диагностикалау |
МАД |
Тамыз |
Кабинет |
Педагог-психолог |
Анықтама |
2. |
“КЕРН -Иирасек” тестін алу l Адамның суретін салу l Сөздер көшірмесі l Нүктелер көшірмесі |
1 сынып білім алушылары |
Қыркүйек |
Кабинет |
Педагог -психолог |
Анықтама |
|
3. |
1-сынып оқушыларының оқу түрткісін зерттеу әдістемесі бойынша сынып жетекшіге ұсыныс жазу. |
Қазан |
|||||
4. |
Графикалық диктант |
2-4 сыныптар |
Қыркүйек Қазан |
|
|
|
|
5. |
Социометрия әдістемесі |
5 сыныптар |
Қыркүйек Қараша |
Кабинет |
Педагог- психолог |
Анықтама |
|
6. |
Мен мектепте....сезінемін Сөйлемін аяқта |
5-6-7 Сыныптар
|
Қазан
|
Кабинет |
Педагог- психолог |
Анықтама |
|
7. |
Ерекше назардағы , ата-ананасының қамқорлығынсыз қалған, өгей әке, өгей анасымен тұратын оқушылармен жан-жақты психологиялық түзету-дамыту, қолдау жұмыстарын жүргізу, әңгіме-сұқбат, ақыл-кеңестер беру . |
Сыныптар арасындағы |
Қараша |
|
|
|
|
8. |
«Отбасы суреті» проективті әдістемесін жүргізу /157 б.Рогов/
|
5 сыныптар |
|
|
|
|
|
9. |
Л.Д.Малкованың “Агрессияны бағалау”тестісін жүргізу «Пәнге қызығушылық, Пән бойынша қиындық» әдістемесін жүргізу |
5-6- 7 Сыныптар
|
|||||
10. |
“Білім алушылар арасында интернет ресурстарын тиімді пайдалану” тақырыбында дөңгелек үстел өткізу |
Диагностикалау |
8-9-10-11 сыныптар |
|
Кабинет |
Педагог -психолог |
Анықтама |
11. |
Темпераментті анықтауға арналған “АЙЗЕНК”тесін алу /120 бет Е.Рогов/ |
||||||
12. |
Оқушылардың мамандық таңдау бойынша бағыт-бағдар беру,дайындығын анықтау |
9-11 сынып |
Қараша |
|
|
|
|
13. |
Сигнал А.Бек (өзекті)
Тестінен өткізу “Жанұя” |
5-6-7-8-9-10-11 Сыныптар
|
Қазан Қараша |
Кабинет |
Педагог -психолог |
Анықтама |
|
14. |
“Агрессия” А.Басс және А.Дарки тестін алу Өзекті Өзекті емес “Жанұя” |
8-9-10-11 Сыныптар |
Желтоқсан |
||||
15. |
Тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу “Ресурс” тестінен оқушыларды өткізу
|
7-8-9-10-11 |
Желтоқсан |
Инф кабинеті |
Педагог- психолог |
Анықтама |
|
16. |
Л.Г.Федоренка “Буллинг”өзекті,өзекті емес. (Жанұя ) |
7-8-9-10-11 сыныптар |
Желтоқсан |
Инф кабинеті |
Педагог- психологтар |
Анықтама |
|
17. |
Д.Олвеус “Буллинг”өзекті,өзекті емес (Жанұя ) |
|
7-8-9-10-11 сыныптар |
Желтоқсан |
Инф кабинеті |
Педагог -психолог |
Анықтама |
18. |
“Педагогтың кәсіби мотивациясын және оның өзін-өзі бағалау ”деңгейін зерттеу әдістемесі |
||||||
19. |
Ата -аналарға арналған сұрақнамалар тарату
|
||||||
20. |
Қорқыныш сезімінен арылуға және өз-өзіне деген сенімділікті арттыруға арналған ойындар мен жаттығулар ұйымдастыру |
7-8-9-10-11 сыныптар |
Желтоқсан |
Педагогтар бөлмесінде |
Педагог- психолог |
Анықтама |
|
21. |
Баланың отбасындағы қарым -қатынасы мен эмоционалдық күйін диагностикалау және түзету -дамыту жаттығулары “ОТБАСЫ суреті”әдістемесі |
7-8-9-10-11 Сыныптар
|
Қараша
|
|
Педагог- психолог |
Анықтама |
|
22. |
Бастауыш сынып оқушылардың танымдық процестерін диагностикалау және түзету-дамыту жаттығуларын жүргізу |
Түзету дамыту |
Сұраныс негізінде Бастауыш және орта буын білім алушылары арасында |
Қараша
|
Кабинет |
Педагог -психолог |
Анықтама |
23. |
Бастауыш сынып оқушылары арасында түзету –дамытуды қажет ететін , аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу.
|
1-4 сынып сыныптар |
Желтоқсан Қаңтар
|
Кабинет |
Педагог- психолог |
Анықтама |
|
Бесінші сынып оқушыларының орта буынға кіруіне байланысты бейімделу бағдарламасы негізінде психологиялық жетелеу жұмыстарын жүргізу “5 сынып дегеніміз не?”; .“Өзіңді таны”; “Біз бір бірімізді түсінеміз бе?”; “Сезім әлемі”; .“Біздің мұғалімдеріміз”; “ Менің досым ”; “Біз және біздің сынып
|
|
5 сынып |
Қаңтар |
Кабинет |
Педагог-психолог |
Анықтама
|
|
24. |
Жоғары сынып оқушыларына арналған тренинг сабақтар 1. “ЕНТ дегеніміз не және оның мен үшін маңыздылығы қандай?” 2. “Емтихан кезінде стресстен қалай арыламыз?” 3. “Жүйке жүйесіне түсетін күштен психологиялық арылу әдісі” “ Емтихандағы өз-өзіне сенімділік” |
11сынып білім алушылары |
Қаңтар |
Кабинет |
Педагог -психолог |
Анықтама |
|
25. |
Жаңа формациядағы педагог” семинар тренинг |
Профилактикалық дамыту сабағы |
5 сынып білім алушылары |
Сұраныс негізінде |
Кабинет |
Педагог- психолог |
Хаттама |
26. |
Шағын дәріс “дарынды балалардың психологиялық ерекшеліктері”
|
Түзету-дамыту жұмысы |
9-10 сыныптар |
Ақпан |
Кабинет |
Педагог -психолог |
Хаттама |
27. |
Бірінші сынып оқушыларының мектепке оқуға бейімделуі семинар-тренинг “Баланың бас ұстазы ата-ана” |
10-11 сыныптар |
Кабинет |
Педагог- психолог |
Хаттама |
||
28. |
“ Отбасы махаббаты неде?” ата-аналарға арналған тренинг |
11 сыныптар |
Ақпан
Наурыз |
Кабинет |
Педагог- психолог |
Бума жинақтау |
|
29. |
“ Баланың мектепке баруға байланысты туындайтын қиындықтар ” |
Педагогтар |
Желтоқсан |
|
|
|
|
30. |
Бастауыш мектеп оқушыларының психологиялық даму ерекшеліктерін анықтау, дарынды оқушылармен жұмыс |
1-11 сынып |
Қаңтар |
Педагогтар бөлмесі |
Педагог- психолог |
Информация |
|
31. |
“Мектеп, оқушы, ата ана: ынтымақтастық қырлары” |
Ата ана және сынып жетекші |
Ақпан |
Кабинет |
Педагог- психолог |
Хаттама |
|
32. |
“ Бала өміріндегі жәбірлену ” |
Ата аналар |
Ақпан |
Кабинет |
Педагог- психолог |
Хаттама
|
|
33. |
Тәрбие бөлімімен бірлескен жоспар негізінде “Буллинг және кибербуллингтің”алдын алу бойынша жұмыстар жүргізу |
МАДТ және 1-сынып ата-аналары |
Тамыз |
Кабинет |
Педагог- психолог |
Баяндама |
|
34. |
“Қыздар” клубы “Ұлдар” клубы жұмысы |
Бастауыш сынып ата аналары |
Қыркүйек |
||||
35. |
Ата- аналар, педагогтар, білім алушылармен қажетіне қарай жүргізілетін жеке дамыту сабақтары мен жеке кеңестер |
Ата аналар |
Желтоқсан |
Мәжіліс орындары |
Педагог- психолог |
Баяндама |
|
36. |
1-сынып және мектеп алды даярлық тобы ата аналарына “Баланың мектепте оқуға психологиялық даярлық мәселелері” |
Ата ана және педагогтар |
Наурыз |
||||
37. |
Бірінші сынып оқушыларының психологиялық даму ерекшеліктері мен психологиялық өзгерістері |
Ата аналар Педагогтар Оқушылар |
Жоспар негізінде Ай сайын |
Мәжіліс залы Кабинет |
Психологтар Тәрбие бөлімі Әлеуметтік педагог |
Хаттама |
|
38. |
Жеткіншектерге психологиялық кеңес: - жеткіншекке жадынама - өз-өзіңді қорғаудың 8- тәсілі |
Білім алушылар |
Жоспар негізінде Ай сайын |
Мәжіліс залы |
Психологтар Тәрбие бөлімі Әлеуметтік педагог
|
Хаттама
|
|
39. |
Кеңестер: 1. “Мамандық таңдаудағы негізгі мотивтер” 2. “ Мамандық таңдаудағы ең кең таралған қателіктер” 3. “Таңдалған шешімге жеті қадам” 4. “ Мамандық таңдау бойынша ата аналарға арналған жаднама” |
Консультациялық |
9-11 сынып |
Наурыз , сәуір, мамыр |
Кабинет |
Педагог- психолог |
Жеке бума жинақтау |
|
1. ЕНТ-ға дайындық бойынша психологиялық кеңес Жоғары сынып оқушыларын ЕНТ алдында дайындау жөнінде ұстаздарға ұсынылатын кеңестер. Психологиялық кеңес: 2. Адам қалай өзіне сенімді бола алады. 3. Депрессиядан қалай арылуға болады. 4. Күйзеліс кезіндегі психологиялық көмек - мектеп бітірушілерге емтихан тапсыруға дайындық бойынша ақыл кеңес; - емтихан қарсаңында; - ЕНТ ға қатысу; - тестке қатысты кеңес; - емтиханға дайындықты дұрыс ұйымдастыру туралы психологиялық кеңес; - тестті сәтті орындау үшін қажет жаднама; |
11-сынып Ата-аналар |
Тамыз/қыркүйек |
Кабинет |
Педагог -психолог |
Информация беру
|
|
40. |
Педагогтарға психологиялық кеңес: - ойды қалай дамытамыз? - есте сақтаудың кейбір заңдылықтары; - бала сізден қорықпасын десеңіз; - балалар сізден жалықпасын десеңіз; - Джон Карнеги ережесі;
|
Педагогтар |
Қажетіне қарай |
Психолог бұрышы |
Педагог -психолог |
Информация (бума) |
|
41. |
Психологиялық кеңес: - педагогикалық қабілеттің түрлері жайлы -қолайсыз жағдайлар болғанда не істеу керек? - адам және оның қасиеттері, көңіл кдомтуралы - күйзелісті жеңу үшін не істеу керек? |
9-10-11 сыныптар |
Жыл бойы |
Психолог бұрышы |
Педагог -психолог |
Информация (бума) |
|
42. |
Қолайлы отбасылық атмосфера құру үшін, психологиялық кеңес: - “Балаларды қайырымды етіп тәрбиелеу үшін?” - “Балаларды маскүнемдіктен қалай қорғауға болады?” - “Баланы есірткіден қалай қорғауға болады?” - “ Баланы шылым шегуден қалай қорғауға болады?” - “ Жасөспірім жастар жайында ата аналар не білу керек?” |
|
Қажетіне байланысты |
Жыл бойы |
Педагогтар бөлмесі |
Педагог- психолог |
Информация (бума) |
43. |
Ата аналарға кеңес: - “Баланы қалай тәрбиелеу керек?” Ата аналарға арналған ЕНТ ға дайындық жөніндегі ұсыныстар беру: - “ ЕНТ қарсаңында ата аналар балаларына қалай қолдау көрсетуі тиіс?”; - “ Ата аналарға ЕНТ ға дайындық жөніндегі ұсыныстар”; - “Суицидке кімдер бейім?”; - “Жақындап келіп қалған суицидті қалай аңғаруға болады?”; - “Депрессия” |
11- сынып білім алушылары |
Сәуір |
Психолог бұрышы |
Педагог - психолог |
Информация (бума) |
|
44. |
Диагностика нәтижелерін өңдеу (тесттер, сауалнамалар) |
Пән педагогтары |
Үнемі |
Педагогтар бөлмесі |
Педагог - психолог |
Информация (бума) |
|
45. |
Құжаттарды реттеу (хаттамалар, диагностикалық карталар) |
Педагогтар |
Үнемі |
Педагогтар бөлмесі |
Педагог -психолог |
Информация (бума) |
|
46. |
5- сынып оқушыларының ата аналарына арналған: - “ Сіздің балаңыз 5- сынып оқушысы” бесінші сыныптардың кейбір қиындықтары; - оқушының бейімделе алмауының белгілері; - “ Ата аналарға арналған тәрбиенің алтын ережелері”; - “Ата аналарға арналған салыстыру сауалнамасы”
|
Ата-аналар |
Қажетіне қарай |
Мәжіліс орындары |
Педагог- психолог |
Информация (бума) |
|
47. |
Кеңес жүргізу: “ Баланың бастапқы ұстазы ата анасы”
|
Консультация |
11 -сынып ата аналары |
Жыл бойы |
Кабинет |
Педагог- психолог |
Информация (бума) |
48. |
“ Аутодеструктивті мінез құлықтың алдын алу” тақырыбында ата аналардың жасөспірімдердің өтпелі кезеңіндегі қиындықтардың алдын алу жұмыстарымен таныстыру.
|
Ұйымдастыру әдістемелік жұмыс |
Анализ |
Жыл бойы |
Кабинет |
Педагог -психолог |
Информация (бума) |
49. |
“ Жасөспірімдердің психологиялық дамуындағы қиындықтарға көңіл бөлу ” |
Анализ |
Жыл бойы |
|
|
|
Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер |
||||||
|
Жылдық қорытынды
|
Аналитикалық, статистикалық есеп |
Свод. талдау |
Мамыр |
Обратная связь |
Жоспар |
Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы Еңбекшіқазақ ауданының білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің
«Ы.Алтынсарин атындағы №1 орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» отдела образования Шуского района
Бекітемін
Мектеп директоры:
_______________ М.М.Искаков
«31» _________ 2023 жыл
ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТЫҢ
2023-2024 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН
ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Мақсаты: білім алушыларды табысты оқыту, дамыту, әлеуметтендіру және кәсіби білім беру траекториясын саналы таңдауды
қалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайлар жасауға бағытталған психологиялық-
педагогикалық сүйемелдеуді жүйелі ұйымдастыру
Міндеттері:
1) Оқыту процесінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің даму жағдайын психологиялық-педагогикалық талдау,
негізгі проблемалар мен олардың туындау себептерін анықтау, оларды шешу құралдарын айқындау, сондай-ақ ұжымның
педагогикалық қызметі үшін қауіпсіз орта құру;
2) оқу процесінде баланың психологиялық-педагогикалық мәртебесін және оның психологиялық даму динамикасын
мониторингтеу; білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу қызметін дараландыруға жәрдемдесу;
3) білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту нәтижелеріне қойылатын
мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарын орындауға жәрдемдесу болып табылады;
4) әлеуметтік қауіпсіздік, психологиялық денсаулық проблемаларын еңсеруге және деструктивті мінез-құлық
нысандарының алдын алуға, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді бейімдеу, оқыту және тәрбиелеу қиындықтарына бағытталған жеке дамыту және түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу;
5) жаңа әлеуметтік тәжірибені саналы және белсенді түрде беру арқылы білім алушылар мен тәрбиеленушілердің бойында өзін-өзі
дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге әмбебап оқу дағдыларын қалыптастыру мен қабілеттерін дамытуға жәрдемдесу болып
табылады;
6) білім беру процесіне қатысушыларға, олардың жеке қҧқықтарына қысым жасамай, өзара көмек, эмпатия, жауапкершілік,
өзіне сенімділік, шешім қабылдау қабілеті, белсенді әлеуметтік өзара іс-қимыл қағидаттарын тәрбиелеу мен қалыптастыруға жәрдемдесу
болып табылады;
- Білім беру ұйымының психологиялық педагогикалық,әлеуметтік қолдау саласындағы ғылымижәне практикаға бағдарланған жетістіктерін тарату және практикаға енгізу болып табылады;
8) білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке мүмкіндіктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оларды
әлеуметтендірудің тиімді жағдайларын жасау үшін білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу көрсететін педагогтер мен мамандардың пәнаралық, командалық өзара іс-қимылын қамтамасыз ету;
9) білім беру ұйымының алқалы органдарымен және білім беру, денсаулық сақтау, халықты әлеуметтік қорғау, ішкі істер мүдделі органдарымен өзара іс-қимыл жасау болып табылады