МІНЕЗДЕМЕ
Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы әкімдігінің Еңбекшіқазақ ауданының білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің «АлтынсаринСредняя школа имени » отдела образования Шуского районанің
8 «Б» сынып оқушысы Юсупова Жанелге психологиялық
МІНЕЗДЕМЕ
Юсупова Жанел 2009 жылы 17 қарашада дүниеге келген. Қазіргі кезде аталмыш мектептің 8 «Б» сыныбында оқиды.
Алынған тестілер, жүргізілген әдістемелердің нәтижесі бойынша анықталғаны: баланың танымдық қабілеті өз деңгейінде, үрей деңгейі орташа. Жанел өзін еркін сезінеді, өзін бағалауы , тіл байлығы жас ерекшелігіне сай, өз ойын нақты жеткізе алады, ойының қалыптасуы, зейіні шоғырлануы тұрақты, сабаққа деген ынтасы , пәнге қызығушылығы жақсы . Мінезінің түрі флегматик: өзіндік пікірі бар, ақылды, икемге көнгіш, сенім ұялататын, басқаруға келетін, сергек, қайырымды, мейірімді жан. Адаптациялық кезеңнен өтуі, яғни кез-келген ортаға үйренісуі, бейімделуі, тіл табысуы өз деңгейінде. Сыныпта өзін жақсы ұстайды, сыныпта өз ойын айтатын, сырын бөлісетін досы бар . Сынып жетекшісімен қарым-қатынасы жақсы, берілген тапсырманы уақытында орындау керектігін сезінеді, яғни ойлау қабілеті, қабылдауы қалыпты. Есте сақтау қабілеті, ойлау қабілеті жас ерекшелігіне сай . Эмоцияға берілуі тез, айналасында болып жатқан өзгерістерге көп көңіл аударады. Сезімінің қалыптасуы мінезіне сәйкес, көп сөйлейді, шапшаң, тез қозатын, тынымсыз, тұрақсыз, өзін кінәсіз сезінеді.
Пед.психолог: Н. Сулейманова
Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы
Еңбекшіқазақ ауданының білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің
«Ы.Алтынсарин атындағы №1 орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» отдела образования Шуского района
7 «В» сынып оқушысы Аширов Сабырдинге психологиялық
Мінездеме
Сабырдин 2010 жылдың 06 маусымда дүниеге келген.
Сабырдин кішкене күнінен ұқыпты,өз ісіне тиянақты, айтқанға көнетін бала.
Сабыр аталмыш мектепке 2011 оқу жылында мектепалды даярлық тобына келген. Сабыр қазіргі таңда қамқоршысының тәрбиесінде, сабақтан үнемі қалдырмайды, оқу құралдарымен толық қамтылған, отбасылық жағдайы жақсы, баланың оқу бұрышы бар, оқуға толық жағдай жасалған.
Жоспарға сәйкес Сабырдан алынған психологиялық зерттеулер нәтижесінде анықталғаны: пәнге деген қызығушылы орташа деңгейінде, тәртібі жақсы,мінезі жайдары, икемге көнетін ,жат қылыққа әуестігі жоқ, өз ойын ашық жеткізе алады, қоршаған ортаға тез бейімделеді,сыныптастарымен тіл табысуы өте жақсы, қоғамдық жұмысқа белсене араласады.
Мектеп өміріне деген қызығушылығы жас ерекшелігіне сай дамуда. Сезімтал, зейінінің шоғырлануы тұрақты, таным қабілеті жоғары, жалпы дамуында тежелу байқалмайды. Есте сақтау қабілеті орташа, қоғамдық ортада өзін ұстай алады. Қазіргі таңда қамқоршысымен бала арасындағы қарым-қатынасы жақсы.
Пед. психолог: Н.Сулейманова
Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы
Еңбекшіқазақ ауданының білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің
«Ы.Алтынсарин атындағы №1 орта мектеп» отдела образования Шуского районанің
7 «Б» сынып оқушысы Чалабаева Жадыраға психологиялық мәлімет
Жадыра 2010 жылдың 02 желтоқсанда дүниеге келген.
Қазіргі таңда Жадыра толық емес отбасында, яғни анасының тәрбиеленуінде, өзімен бірге туған төрт бауыры бар, әкесі қайтыс болған, анасы екінші рет азаматтық некеде турған жолдасынан екі бала бар, шешесі жұмыссыз, көпбалалы ана ретінде алатын жәрдемақы мен АСП алады, арасында анасы жалдамалы жұмысқа шығып, күнелтуде.
Жадыра аталмыш мектепке 2022-23 оқу жылында Бәйдібек-би ауылынан отбасының қоныс аударуына байланысты ауысып келген. Жеке бастарында домбар, баланың бөлмесі, оқу бұрышы бар, оқу құралдарымен қамтылған, отбасылық жағдайы орташа, оқуға мүмкіндік жасалған.
Жоспарға сәйкес Жадырадан алынған психологиялық зерттеулер нәтижесінде анықталғаны: пәнге деген қызығушылы төмен, тәртібі жақсы, мінезі баяу, икемге көнетін, жат қылыққа әуестігі жоқ, өз ойын ашық жеткізе алады, қоршаған ортаға бейімделуі орташа, сыныптастарымен тіл табысуы орташа,сыныпта беделі өз деңгейінде емес, екі қызбен ғана араласады, сабақтан тыс уақытта басқа сыныптағы құрбыларымен араласатынды,ы анықөталды. Қоғамдық жұмыстарға белсенділік танытпайды. Өз жеке заттарына ұқыпты, басқаруға келетін, айтқанға көнетін бала, бірақ қимылы баяу, сабақ үлгерімі нашар, сабақ барысында белсенділік танытпайды. Мінезінің түрі флегматик.
Мектеп өміріне деген қызығушылығы жас ерекшелігіне сай дамуда. Сезімтал, зейінінің шоғырлануы өз деңгейінде, таным қабілеті орташа, жалпы дамуында тежелу байқалмайды. Есте сақтау қабілеті төмен, қоғамдық ортада өзін ұстай алады. Жалпы отбасылық қадағалауды қажет етеді.
Пед. психолог: М.Сандыбаева Н.Сулейманова