2023-2024 оқу жылына арналған Мектептегі буллинг, кибербуллинг оқушыларға қатыгездік көрсету алдын алу профилактикасы бойынша іс- шаралар жоспары
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің
2022 жылғы 21 желтоқсандағы № 506 бұйрығына сәйкес
2023-2024 оқу жылына арналған
Мектептегі буллинг, кибербуллинг оқушыларға қатыгездік көрсету
алдын алу профилактикасы бойынша іс- шаралар жоспары
Қонаев қаласы
Мақсаты: әрбір баланың табысты дамуы үшін қолайлы жағдай жасау, физикалық, психикалық және психологиялық денсаулығын сақтау.
Міндеттері:
• білім беру және тәрбиелеу мәселелері бойынша мұғалімдер мен ата-аналарға сауатты көмек көрсету;
- оқушылар арасында девиантты мінез-құлық құбылыстарының алдын алу;
- коммуникативті дағдыларды дамыту, жасөспірімдерде өз іс-әрекетіне жауапкершілікпен қарауды қалыптастыру;
- жанжалды бейбіт түрде шешуді үйрету дағдыларын қалыптастыру.
№ p \ p |
Іс-шара |
Қатысушылар |
Мерзімі |
Жауапты |
1. |
«Біргеміз. Бақытты баланы қалай тәрбиелеу керек» ұранымен «Сенім телефоны» акциясы. |
Оқу процесінің барлық қатысушылары (оқушылар) |
Қыркүйек
|
Педагог-психолог
|
2. |
«Ата-аналарға «Баланың қорқытудың құрбаны екенін қалай түсінуге болады» жадынама |
Сынып жетекшілері, ата-аналар |
Қазан |
Педагог-психолог |
3. |
Қарттар күніне арналған «Өмір шындығы – мейірімділікте» атты мектепішілік акция |
Оқу процесінің барлық қатысушылары (оқушылар) |
Қазан |
Педагог-психолог Әлеуметтік педагог |
4. |
Оқушылардың ата-аналары мен мұғалімдерге арналған әдістемелік нұсқаулар |
Ата-аналар, мұғалімдер |
Қараша |
Педагог-психолог |
5. |
Ата-аналар жиналысы: «Балалар ортасындағы бұзақылық , психикалық күйзелістерге әкелетін оқушылардың өміріндегі елеулі өзгерістер» |
Ата-аналар, сынып жетекшілері |
Желтоқсан |
Сынып жетекшілері, педагог-психолог |
6. |
Мектептегі бопсалауды анықтауға арналған сауалнама |
Оқу процесінің барлық қатысушылары (оқушылар) |
Қаңтар |
Сынып жетекшілері, педагог-психолог |
7. |
«Бір-біріне бірлікпен» психологиялық тренингі |
5-11 сыныптар |
Ақпан |
Педагог-психолог |
8. |
Сыныптағы ата-аналар жиналысы (сауалнама нәтижелері бойынша): • Жасөспірімдік кездегі • Буллинг және кибербуллингті қалай болдырмауға және жеңуге болады? |
Ата-аналар, сынып жетекшілері |
Ақпан |
Сынып жетекшілері, педагог-психолог |
9. |
Профилактикалық әңгімелесулер: • «Өзіңе қалай қарауды қаласаң, басқаларға да солай қара. Кибербуллинг» • «Сөйлесу кедергілері» • «Жағымсыз негатив. Реніштер» • «Бір-бірімізді тыңдауды үйренейік» |
5-11 сыныптар |
Қаңтар Ақпан Сәуір мамыр |
Сынып жетекшілері, педагог-психолог |
10. |
Талқылаумен жалғасатын көркем фильмдердің көрсетілімі (сұраныс бойынша): |
5-11 сыныптар |
Қаңтар Ақпан Сәуір мамыр |
Сынып жетекшілері, педагог-психолог |
11. |
Педагог-психологтың кеңестері (сұраныс бойынша): • Буллинг пен кибербуллингтің қарапайым қорқыту мен • Бала мектепте бопсалауға ұшыраса, ата-ана жағдайды қалай бақылай алады. |
Сынып жетекшілері, оқушылар ата-аналар |
Қаңтар Ақпан Сәуір мамыр |
Педагог-психолог |
Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы
Еңбекшіқазақ ауданының білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің
«Ы.Алтынсарин атындағы №1 орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Бұйрық №
«31» тамыз 2023 ж Шелек ауылы
«Орта білім беру ұйымдарындағы
Психологиялық қызмет жұмысын» құру туралы
Қазақстан Республикасы «Білім туралы» заңының 5-бабының 46-25 тармақшасына сәйкес және «Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу ағарту министрлігінің 2022 жылғы 25 тамыздағы №377 бұйрығының негізінде психологиялық қызмет-білім беру ұйымдарының алқалы органы құрылсын:
Бұйырамын:
Оқу тәрбие ісі жөніндегі директордың орынбасары – Р.Курманбаева
Тәрбие ісі жөніндегі директордың орынбасары – Ж.Омирбекова,Р.Түктібаев
Педагог-психолог – Н.Сулейманова
Әлеуметтік педагог- А.Алғожа
- «Педагог қызметкер лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын беру туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2009 жылығы12 шілдедегі №338бұйрығына сәйкес психологиялық қызмет мамандарының лауазымдық міндеттері айқындалсын.
- Сынып жетекшілері,пән мұғалімдер,медицина қызметкерлері,білім алушылар мен тәрбиеленушілерді психологиялық-педагогикалық қолдау процесіне қатыссын және лауазымдық міндеттеріне сәйкес ата-аналармен және өзге де заңды өкілдермен өзара қарым-қатынас жасалсын.
- Осы бұйрықтың қадағалануын өзіме қалдырамын.
Мектеп директоры: М.М.Искаков