девиантты мінез-құлық танытқан, ерекше назардағы оқушылармен жыл бойы атқарылатын жұмыс жоспары   2023-2024 оқу жылы » « Ы.Алтынсарин атындағы № 1 орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Алматы облысы білім басқармасының
Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің
"Ы.Алтынсарин атындағы №1 орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727)762-05-01
Почта:
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » девиантты мінез-құлық танытқан, ерекше назардағы оқушылармен жыл бойы атқарылатын жұмыс жоспары   2023-2024 оқу жылы
28
август
2023

девиантты мінез-құлық танытқан, ерекше назардағы оқушылармен жыл бойы атқарылатын жұмыс жоспары   2023-2024 оқу жылы

«Бекітемін»

Мектеп директоры:                       М. М. Искаков

Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы 

Еңбекшіқазақ ауданының білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің

«Ы.Алтынсарин атындағы №1 орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

бойынша девиантты мінез-құлық танытқан, ерекше назардағы оқушылармен жыл бойы атқарылатын жұмыс жоспары  

2023-2024 оқу жылы

 

Іс-шаралар мазмұны

 

Өтілу мерзімі

Жауапты

1

Девиантты мінез-құлық танытқан, ерекше назардағы,   мектепішілік есептегі  оқушы тізімін анықтау,  рейд жасау , актісін толтыру

Қыркүйек

Сынып жетекшілер

Психологтар

2

Оқушыны  жалпы диагностикалау, түрлі әдістемелер арқылы зерттеу,  папка арнау

Қараша

Мектеп  психологтары

3

Оқушының күнделікті көңіл-күйін, мінезінде туындаған өзгерістерді қадағалау,сабаққа кешігуін немесе сабаққа келмеуі орын алған жағдайда себебін анықтау, бақылау

 Үнемі

Сынып жетекшілер

Мектеп психологтары

Педагог-ұйымдастырушы

Әлеуметтік педагог

4

Отбасы проективті әдістемесін жүргізу, қорытындысын шығару

 Желтоқсан

Психологтар, сынып жетекшілер

5

Оқушының сабаққа келуін, тәртібін қатаң  қадағалау, қажет болған жағдайда әңгімелесу, ақыл-кеңес беру, психологиялық кеңес дәптеріне тіркеу

Қажетіне қарай 

Сынып жетекшілер психологтар

МДТІЖО, пед.орг. соц.пед

6

Жеткіншектердің жас кезеңіндегі психологиялық ерекшеліктерін анықтау тестісін алу

Ақпан 

Психологтар

7

Осы оқушылар оқитын сыныптарға социометрия әдістемесін жүргізу, оқшауланған оқушымен психологиялық жұмыстарды жандандыру

Наурыз

Мектеп психологтары

8

Ата-анамен сынып жетекшінің  тығыз байланыста болуын  қадағалау, ақыл кеңестер беру

 

 Сәуір

Мектеп  психологтары

Сынып жетекшілер

 

 

                                                                                                                                              Пед. Психолог:                                      Н.Сулейманова

 

 

«Бекітемін»

Мектеп директоры:                                    М.М.Искаков

 

                                            «Ы.Алтынсарин атындағы № 1 орта мектеп » коммуналдық  мемлекеттік мекемесі бойынша

  Девианттық мінез құлық танытқан  психологиялық жетелеуді қажет ететін оқушылар тізімі 2023-2024 оқу жылы

 

Оқушының аты-жөні

 

Жынысы

 

Сыныбы

                                                              Есепке алыну себебі

 Сынып жетекшісі

1

Махсутов Нұрсұлтан

Ер

Отбасылық жағдайы төмен,  анасының денсаулығының төмен болуына байланысты  бала нағашы  апасының қолында тұрады, қазіргі таңда апасының тәрбиесінде, анасының бала тәрбиесінде  қадағалауы төмен, себепсіз сабақты жиі қалдырады, сабақ үлгерімі орташа. Психологиялық қолдауды, түзету жұмыстарын қажет етеді

 Молдакасымова Г

2

Махсутова Гүлназ

Қыз

Отбасылық жағдайы төмен, анасының денсаулығының төмен болуына байланысты  нағашы  апасының қолында тұрады, қазіргі таңда апасының тәрбиесінде, анасының бала тәрбиесінде  қадағалауы төмен, себепсіз сабақты жиі қалдырады, сабақ үлгерімі өте төмен, психологиялық жетелеуді, қолдауды қажет етеді

Амирова Ә

3

Айылчи Айнаш

Қыз

3 в

Тұрмыстық жағдайы төмен, жалдамалы пәтерде тұрады, толық отбасында тәрбиеленуде, өзінен басқа сіңлісі бар, сабақта өзін-өзі ұстауы өз деңгейінде, өзіне қызмет көрсетуі орташа, сөздерді қосып оқи алмайды, әріптерді тануы жас ерекшелігіне сай емес, есте сақтауы төмен, зейінінің шоғырлануы бірқалыпты емес, сөздік қоры төмен, дамуында тежелу байқалады.

Куйшиманова М

 

Аширов Сабырдин

Ер

Анасы қайтыс болған, бала апасының тәрбиесінде. Отбасылық жағдайлары төмен, баланың мінезі тұйық, жалғыз әпкесі, нағашы ағасы мен бірге тұрады, сабақ үлгерімі орташа, ата-ана қамқорлығынан айырылған. Есепке алыну себебі тәртібіне байланысты. Жан-жақты психологиялық қолдауды, түзету дамыту жұмыстарын қажет етеді

Нурбекова А.

5

Мәденқызы Айзада

Қыз

Отбасылық қадағалауы төмен оқушы, анасы қайтыс болған , бір әкесінің тәрбиесінде, сабақтан себепсіз қалады,пәнге қызығушылығы төмен, өзін-өзі ұстауы, киім-киісі оқушы талабына сай емес,  психологиялық қолдауды, түзету-дамытуды, ақыл-кеңес беруді қажет етеді.

Тұрсынәлі  А

6

Бақытбекұлы Данияр

Ер

 Толық отбасында тәрбиеленуде, сабақта өзін-өзі ұстауы төмен, мазасыздануы жоғары екені байқалды,сабақтың барысында мұғалімнің талабын орындамайды, жиі ескерту алады, орынсыз сөйлеп жан-жағына кедергісін тигізеді.

Наурызбекова Н

7

Ертай Талант

Ер

Балада психикалық дамуының тежелуі байқалады, толық отбасында тәрбиеленуде, баланың таным қабілеті орташа, сабақ өту барысында кедергісін тигізеді, тәртібі қадағалау бақылауды қажет етеді.

 Көдекова Ж

                                                                                                                             

                                                                                                                                                                       Пед.психолог:                               Сулейманова Н.О

 

 

 

«Бекітемін»

Мектеп директоры:                                    М.М.Искаков

 

                                            «Ы.Алтынсарин атындағы № 1 орта мектеп » коммуналдық  мемлекеттік мекемесі бойынша

  Девианттық мінез құлық танытқан  психологиялық жетелеуді қажет ететін оқушылар тізімі 2023-2024 оқу жылы

 

Оқушының аты-жөні

 

Жынысы

 

Сыныбы

                                                              Есепке алыну себебі

 Сынып жетекшісі

1

Махсутова Гүлназ

Қыз

Отбасылық жағдайы төмен, анасының денсаулығының төмен болуына байланысты  нағашы  апасының қолында тұрады, қазіргі таңда апасының тәрбиесінде, анасының бала тәрбиесінде  қадағалауы төмен, себепсіз сабақты жиі қалдырады, сабақ үлгерімі өте төмен, психологиялық жетелеуді, қолдауды қажет етеді

Амирова Ә

2

Айылчи Айнаш

Қыз

3 в

Тұрмыстық жағдайы төмен, жалдамалы пәтерде тұрады, толық отбасында тәрбиеленуде, өзінен басқа сіңлісі бар, сабақта өзін-өзі ұстауы өз деңгейінде, өзіне қызмет көрсетуі орташа, сөздерді қосып оқи алмайды, әріптерді тануы жас ерекшелігіне сай емес, есте сақтауы төмен, зейінінің шоғырлануы бірқалыпты емес, сөздік қоры төмен, дамуында тежелу байқалады.

Куйшиманова М

3

Аширов Сабырдин

Ер

Анасы қайтыс болған, бала апасының тәрбиесінде. Отбасылық жағдайлары төмен, баланың мінезі тұйық, жалғыз әпкесі, нағашы ағасы мен бірге тұрады, сабақ үлгерімі орташа, ата-ана қамқорлығынан айырылған. Есепке алыну себебі тәртібіне байланысты. Жан-жақты психологиялық қолдауды, түзету дамыту жұмыстарын қажет етеді

Нурбекова А.

 

Мәденқызы Айзада

Қыз

Отбасылық қадағалауы төмен оқушы, анасы қайтыс болған , бір әкесінің тәрбиесінде, сабақтан себепсіз қалады,пәнге қызығушылығы төмен, өзін-өзі ұстауы, киім-киісі оқушы талабына сай емес,  психологиялық қолдауды, түзету-дамытуды, ақыл-кеңес беруді қажет етеді.

Тұрсынәлі  А

5

Бақытбекұлы Данияр

Ер

 Толық отбасында тәрбиеленуде, сабақта өзін-өзі ұстауы төмен, мазасыздануы жоғары екені байқалды,сабақтың барысында мұғалімнің талабын орындамайды, жиі ескерту алады, орынсыз сөйлеп жан-жағына кедергісін тигізеді.

Наурызбекова Н

6

Ертай Талант

Ер

Балада психикалық дамуының тежелуі байқалады, толық отбасында тәрбиеленуде, баланың таным қабілеті орташа, сабақ өту барысында кедергісін тигізеді, тәртібі қадағалау бақылауды қажет етеді.

 Көдекова Ж

                                                                                                                             

                                                                                                                                                                     

 

 

 Пед.психолог:                              М.Н.Сандыбаева

 Сулейманова Н.О